2021-09-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ena var ersättare i en nämnd (eventuellt avhoppad). Den andre var ersättare i kommunfullmäktige, en tidigare mandatperiod ordinarie i KF.
Tack. Har försökt hitta vilka poster och uppdrag de suttit på utan framgång. Kvinnan var inte aktiv sosse när hon begick mordet åtminstone. Han som sköt frugan har jag inte hittat något på alls.

Solklart däremot att Pa*rik *horén var både politiskt aktiv och partiordförande, om än i en liten kommun.

Klart det genererar fler braskande rubriker än de två "sossarna".
Senast redigerad av MentalTraslojd 2021-09-17 kl. 22:37.
Citera
2021-09-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Jo, riktigt. Det är svårt att bevara allvaret när man lever i pågående komiska tragedin Sverige. Då får man trä på sorgebandet varje dag.

Det går att dra slutsatser om personlighet utifrån utseende. Korrelationerna mellan morfologi och de fem stora personlighetsdragen har undersökts.
Synd bara att de kvinnor som vid vägkanten mötte Ted Bundy inte var uppdaterade gällande denna avgörande kunskap..

OnT: Låt oss hoppas att PT är oskyldig, inte minst mtp de tre barnen som nyss mist sin mamma.
Att ha en pappa i fängelse för att han mördat mamma, kan få vilket barn som helst att förlora fotfästet i livet.
Plus tilltron till vuxna.
Citera
2021-09-18, 00:56
Medlem
Zylfidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ok. Det tar ju bort en spekulation om att hon dog kvällen innan. Han fick ju frågor om kvällen innan i förhör så tänkbart där skulle varit om man vid obduktion fastställt att hon dog timmar innan han hittade henne och han ljugit om han sett henne innan.

Men om det här så måste det alltså hänt på morgonen oavsett självförvållat eller mord.

Det stod ju i Aftonbladet att det hänt på morgon/förmiddagen den 3/9. Det var PT själv som hittade henne och ringde 112. Han höll dessutom på med att måla om huset, finns ett foto på hans FB postat samma datum som det hänt, två stegar står resta emot hus gaveln. Mycket märkligt om han först ”hängt” frun och sen gått ut och målat huset?? Eller skulle han slagit ihjäl henne och sen ”hängt” henne för att få det att se ut som ett självmord? Tog han i så fall fotot för att bevisa något? Att han var upptagen med renovering? Jag får inte riktigt ihop det hela? Men konstigheter har ju hänt innan. Aftonbladet skrev också att han sagt att han har problem med minnet, att folk ibland får ”fylla i” när han inte kommer ihåg. Ja han kanske glömde bort vad han gjort och gick ut och började måla? Jag hoppas i vilket fall som helst att han är oskyldig, för de tre barnens skull, det hoppas jag innerligt.
Citera
2021-09-18, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zylfiden
Det stod ju i Aftonbladet att det hänt på morgon/förmiddagen den 3/9. Det var PT själv som hittade henne och ringde 112. Han höll dessutom på med att måla om huset, finns ett foto på hans FB postat samma datum som det hänt, två stegar står resta emot hus gaveln. Mycket märkligt om han först ”hängt” frun och sen gått ut och målat huset?? Eller skulle han slagit ihjäl henne och sen ”hängt” henne för att få det att se ut som ett självmord? Tog han i så fall fotot för att bevisa något? Att han var upptagen med renovering? Jag får inte riktigt ihop det hela? Men konstigheter har ju hänt innan. Aftonbladet skrev också att han sagt att han har problem med minnet, att folk ibland får ”fylla i” när han inte kommer ihåg. Ja han kanske glömde bort vad han gjort och gick ut och började måla? Jag hoppas i vilket fall som helst att han är oskyldig, för de tre barnens skull, det hoppas jag innerligt.

Hoppas inte för mycket bara
Citera
2021-09-18, 09:04
Medlem
halaltarzans avatar
Om han nu är skyldig ska det bli intressant att se hur själva hängningen gått till, han ser ju liksom inte direkt ut som en kraftkarl.
Citera
2021-09-18, 10:06
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Stegen kom till användning i båda fallen.
Citera
2021-09-18, 10:21
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:

Då är ni kanske vänner på FB? Jag kan inte se något inlägg där han målar huset osv Eller har han mer än en sida?
Citera
2021-09-18, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Om han nu är skyldig ska det bli intressant att se hur själva hängningen gått till, han ser ju liksom inte direkt ut som en kraftkarl.

Han kanske fick hjälp av nån? Annars kan man nog baxa upp nån i en stol, låta repet löpa över angöringspunkten och sen dra som f-n. Fast det krävs nog lite styrka, såvida inte hans fru var liten och nätt?
Citera
2021-09-18, 12:41
Medlem
Förhöret: https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fdocdro.id%2FtKknSav
Citera
2021-09-18, 15:51
Medlem
Det händer ju ibland att nån konverterar av ren övertygelse trixarför att sabba Isåfall förstår jag att SD är i chock , vilka ligger bakom isåfall nästan i Putin klass av den Rödgröna soppan man tränade ju hårt innan förra valet med liknande rackartyg ?!
Det var ju inte länge sedan han var långhårig rantade runt i Miljöpartiet Svenljunga se här yheter • Publicerad 23 augusti 2010 : https://www.bt.se/svenljunga/mp-vill-satsa-mer-pa-vagar/

"2010 Miljöpartiet i Svenljunga har tre kandidater: Lars Engström Johanna Westerlund och Patrik Thorén.
Foto: Vibeke Specht
Under onsdagseftermiddagen visade miljöpartiet upp sina tre kandidater till kommunfullmäktige på biblioteket. En av de lokala frågor de gärna fokuserar på är upprustningen av landsbygdsvägarna.

– Dåliga vägar tvingar förarna att köra oekonomiskt och det drar mer bränsle, säger Patrik Thorén, och förklarar att även en biogasmack i Svenljunga är en viktig fråga."
Senast redigerad av Bajsolle2 2021-09-18 kl. 16:05.
Citera
2021-09-18, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Det händer ju ibland att nån konverterar av ren övertygelse trixarför att sabba Isåfall förstår jag att SD är i chock , vilka ligger bakom isåfall nästan i Putin klass av den Rödgröna soppan man tränade ju hårt innan förra valet med liknande rackartyg ?!
Det var ju inte länge sedan han var långhårig rantade runt i Miljöpartiet Svenljunga se här yheter • Publicerad 23 augusti 2010 : https://www.bt.se/svenljunga/mp-vill-satsa-mer-pa-vagar/

"2010 Miljöpartiet i Svenljunga har tre kandidater: Lars Engström Johanna Westerlund och Patrik Thorén.
Foto: Vibeke Specht
Under onsdagseftermiddagen visade miljöpartiet upp sina tre kandidater till kommunfullmäktige på biblioteket. En av de lokala frågor de gärna fokuserar på är upprustningen av landsbygdsvägarna.

– Dåliga vägar tvingar förarna att köra oekonomiskt och det drar mer bränsle, säger Patrik Thorén, och förklarar att även en biogasmack i Svenljunga är en viktig fråga."

Drygt tio år sedan!
Citera
2021-09-18, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Drygt tio år sedan!
Fallerad MP Kupp troligen... Ingen SD är MP det ligger en hund begravd här en trojansk sådan ! Länk (FB) SD-politiker i Sjuhärad häktad för mord, begånget 2021-09-03
Senast redigerad av Bajsolle2 2021-09-18 kl. 16:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in