Citat:
Ursprungligen postat av
TimmieStark
Nu blev jag nyfiken, betyder det att också kukmassage är lagligt?
Den rådande uppfattningen är att det inte är lagligt. Det har varit flera stora tillslag mot massageinrättningar som sålt massage med sk. happy ending.
Dock vore det ju otroligt intressant ur juridisk synvinkel om någon av de misstänkta männen hävdade att de inte fått utlösning utan att det rört sig enbart om kukmassage. Då borde det ju rimligen vara lagligt, men frågan är ju när det blir sex. Är det vid ejakulation eller när massösen masserar?
Är det när hon masserar borde ju Yonimassage vara lika olagligt och det vore intressant att hävda att det är könsdiskriminerande att göra juridisk skillnad mellan män och kvinnors könsorgan. Tyvärr är nog ingen advokatbyrå intresserad av att driva en sådan fråga för att reda ut lagstiftningen.
Jag vet inte riktigt vad jag personligen tycker om sexköpslagen, men det är märkligt att det är straffbart att köpa något som är tillåtet att sälja, och det är ännu märkligare om det är tillåtet för kvinnor att köpa könsmassage men inte för män. Det känns som att lagstiftningen är aningen diffus och den borde verkligen redas ut och klargöras.