Citat:
Ursprungligen postat av
kentuckyfry
Haha din lilla menskossa, det är dina kära politiker och nitiska poliser som riskerar andras "mamma". Vill de har ändring får de helt enkelt skriva om lagar och regler. Jag är inte den enda som tänker ta skit från någon idiotpolis för din morsas skull.
Du bryr dig nog inte ens om din egen morsa, som du säkert kallar för "menskossa" om hon inte värmt din O'boy tillräckligt bra när hon serverar dig kvällsmackan på pojkrummet.
Du har ju redan fått förklarat för dig att DITT beteende är potentiellt olagligt, medan det INTE är olagligt att släppa fram blåljuspersonal. Och du gnäller om rödljus och att du ska få böter som du inte alls kommer få om du gör som du ska. Jag får en känsla av att du inte gör speciellt mycket som du ska.
Du bryr dig nog inte om någon annan än dig själv. Helst ska andra lida för att du hatar dig själv. Är kaxig på nätet mot främlingar men vågar inte köra ut i en korsning för att rädda ett liv. Ett kräk i allmänhetens ögon. Citera mig inte igen tack, du gör mig illamående.