2021-09-05, 17:56
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkiiiwinky
Han sa att han brukar kolla på porr, för att han har mer sexlust än mig och behöver få ut det på nåt sätt.
Men nu blev jag ju orolig när han sökte på detdär om milfs. Vad ska jag göra? Han kanske bara läste tråden för den kom upp bara…??

Porr ligger bakom 50% av alla skilsmässor (i USA). Roten till erat problem är porren. Det är INTE naturligt att kolla på porr, inte ens för att "lätta på trycket".

Behöver han "lätta" på trycket gör han det med dig. Ditt mål borde vara att få han att sluta att kolla på porr, för hans egen skull men också er bådas.

Be han avstå porren och runket en vecka och fråga hur han mår.
Senast redigerad av nidhoogen 2021-09-05 kl. 18:01.
Citera
2021-09-05, 17:58
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Han sa att han brukar kolla på porr, för att han har mer sexlust än mig och behöver få ut det på nåt sätt.
Men nu blev jag ju orolig när han sökte på detdär om milfs. Vad ska jag göra? Han kanske bara läste tråden för den kom upp bara…??

Han har större sexlust än dig, eller kan det vara så att han har kvar sin sexlust och du förlorat din?
Killen håller det oskrivna avtalet man gör när man blir ihop där det står "vi ska knulla", du håller inte avtalet, och då blir DU orolig?
Citera
2021-09-05, 18:02
Medlem
Om man är vad man läser eller tänker göra det man läser så hade jag ju vart allt man kan vara 😏
Citera
2021-09-05, 18:05
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Att män tittar på porr brukar inte vara nåt att bry sig om, så länge ni har det bra i övrigt och han inte sitter och runkar i timtal.

Handlade om att träffa en milf blir det annat, då ska du börja vara orolig.
Citera
2021-09-05, 18:33
Medlem
[quote=tinkiiiwinky|77151929]Han sa att han brukar kolla på porr, för att han har mer sexlust än mig och behöver få ut det på nåt sätt.
Men nu blev jag ju orolig när han sökte på detdär om milfs. Vad ska jag göra? Han kanske bara läste tråden för den kom upp bara…?Beskriviningen stämmer väl på 90% av alla mäm.Måmga gifta kvinnor surfar väl på porr med? Exakt vad är problemet?
Citera
2021-09-05, 18:37
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK
Gör slut. Vem fan vill ha en äcklig man som glor på porr? Usch gör slut och vänd dig aldrig om . Kan han rynka till sin dataskärm bäst han vill utan att besvära dig
Alla killar tittar på porr. ALLA. Utan undantag. Låt dem göra det! Det betyder inte att de älskar dig mindre!
Citera
2021-09-05, 18:53
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Alla killar tittar på porr. ALLA. Utan undantag. Låt dem göra det! Det betyder inte att de älskar dig mindre!

Precis. Det är min erfarenhet också.
Citera
2021-09-05, 19:36
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK
Porr är egentligen till för män som inte får nåt, som inte duger till avel. Det är låg status med porr. Bara pinsamt och tragiskt att så många, framför allt unga män kollar på skiten. Porr borde förbjudas och då inte minst gällande gifta män/män i samboskap och män med partners. Singel män kan ansöka om licens. Så hade det varit om jag fick bestämma iaf

Bra du inte får det. Du lever i det blå, jag är realist.
Citera
2021-09-05, 19:54
Medlem
CompressorVanes avatar
När man inte får sex eller slappna av hemma så blir det såhär.

Sug av Honom!? Säg inte att du inte vet hur du ska göra, det vet varje kvinna av rang.
Citera
2021-09-05, 19:59
Medlem
Citat:
Hej, jag har ett problem. Jag känner inte att jag kan lita på min man. För några månader sedan kom jag på honom att han hade ett hemligt konto där han följde massa tjejer. Han använde det till att onanera. Han tog bort kontot efter att jag tog upp det.
Men jag känner fortfarande inte att jag kan lita på honom. Nu såg jag att han varit inne på Flashback och läst en tråd om vart man hittar milfs?! Jag vet inte hur jag ska ta upp det eftersom jag inte vill erkänna att jag snokat.
Är det något att vara orolig över eller ska jag bara strunta i det,?
Han är världens snällaste mot mig och barnen och behandlar mig toppen,, men jag vet inte hur jag ska tänka här.. snälla hjälp! Kom med era åsikter!

Han ska inte/ej onanera. När han är sugen ska du göra det åt honom oavsett om du har sexlust eller ej. Han ska även få känna på dig när du ger honom ett "handjob"

Då kommer hans sökande efter milf o porr upphöra.
Citera
2021-09-05, 21:38
Medlem
Att han läst en tråd på Flashback betyder inget mer än att han blev nyfiken på innehållet i tråden. Sånna trådar brukar ha en tendens att spåra lite och är oftast underhållande läsning.

Porr kollar alla på så det är inget bry sig om OAVSETT vad ensamma femminazis som XfileDK tycker, de är bara sura för att samhället inte är exakt så som dom vill ha det.

Hittar du profiler på kontaktsidor eller kontaktannonser bör du dock bli orolig
Citera
2021-09-05, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Precis. Det är min erfarenhet också.

förståndigt resonemang om ett ickeproblem i ett i övrigt kärleksfullt förjållande

alltid varit helt öppen att jag kollar i bland , onanerar inte ens till tittandet särskilt ofta helt ärligt , utan det handlar mer om variation i filmtittandet , ena gången kör jag ett maraton med blandad motorsport , andra gånger blir det skräckfilm för hela slanten , och i bland blir det porr liksom

så många kvinnor oroar sej nog helt i onödan , då porr verkar vara ett känsligt ämne för många ,
därför jag valt att vara helt öppen med detta från första sekund

skulle helt ärligt inte kunna vara tillsammans med någon som försökte styra och begränsa mitt liv , det är INTE kärlek i mina ögon i alla fall .

och jag vill inte heller att någon ska må dåligt för att de är med mej och delar mitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in