2021-09-04, 16:13
Medlem
lakritcs avatar
Förekommer absolut att exempelvis en 32-årig kvinna hittar en 38-årig man.

Utökar du gruppen av partnerkandidater med 1000 idioter så blir det inte lättare.
Citera
2021-09-04, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Som topicen, ur en mans perspektiv.

När jag var 24-25 och letade partner mest på tinder (och andra nätdejtsiter) så översvämmades jag av alternativ och matchar från 20-25 åriga tjejer främst.
Idag är jag 30 och har skaffat tinder osv igen och märker att jävlar, det är inte lika lätt längre att få matchningar och börja träffa nån nu som då. Jag söker kvinna 25-30 för familjebildning.

Är det svårare generellt för en 30 åring att hitta partner än en 25 åring? Eller för en 35 åring?
Förutsatt att alla andra parametrar som fysisk status, lön (snickare), mm är de samma? För en man.

25-30 åriga kvinnor är oftast svårare på grund av att de gör karriär då och anser sig förtjänar den bäste. Samtidigt har de alltid en eller ett par killar som kk.
Citera
2021-09-04, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
jo men går ju söka yngre tjejer, man brukade ju få höra att tjejer gillar äldre killar.

En äldre man är mer lockande när man själv blivit äldre och vill känna sig yngre, och folk runt 25 har ingen brådska med att stadga sig, de har ju liksom hela livet på sig att göra det tänker de.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2021-09-04 kl. 16:41.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in