Citat:
Ursprungligen postat av
Opaque
Kina tar till lagar värdig en totalitär regim.
Det var sista spiken. Nu finns det inget moment kvar i återhämtningen
Kan vara ett av de bästa lagarna/besluten som ett land genomfört, önskar att fler tog efter Kina.