2022-07-17, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skenhelige
Jajemän, hållit i föredrag och dylikt utan en tillstymmelse av darr på stämbanden.

Härligt, vad bra!
Citera
2022-12-04, 21:57
Medlem
Citat:
Goda nyheter, jag har nu fått ett recept! Beskrev mina problem så utförligt jag kunde och blev erbjuden Inderal. Uppföljning sker om några veckor.

Tänk att man gått och plågat sig över något som gick att fixa på en kvart! Nu börjar förhoppningsvis ett nytt kapitel i livet.

Tack för att ni tog er tiden att svara i tråden.

Hej vilken nätläkare kontaktade du? Försökte med doktor24 men de sa att jag var tvungen att gå till vc där det som sagt är långa köer och jag behöver det relativt snart.
Citera
2023-09-15, 21:05
Medlem
Tusen tack för denna underbara tråd!!
Hörde av mig till "mindoktor" appen då jag har kommande presentation framför 60 personer och får samma symptom som tidigare nämnts. Vilket medfört att jag undviker presentationer för allt i världen. Har tidigare haft kontakt med "mindoktor" i andra ärenden, men aldrig haft Inderal. Fick det utskrivet på en gång, med hänvisning att testa hemma först. Hittade tråden när jag förtvivlat letade efter lösningar, glad att jag hittade hit!
Citera
2026-08-11, 07:57
Medlem
Väldigt bra tråd! Tog kontakt med mindoktor och fick det utskrivet på en kvart.

Inte testat det än men ska hämta ut det strax, hoppas det hjälper.
Citera
2026-08-11, 09:13
Medlem
Fick utskrivet 40 mg, läste nu på annat forum att det är hög dos! Nu börjar jag få lite panik, ska jag köra fingrarna i halsen och dela tabletten nästa gång? Tog tabletten för 40 min sedan
Citera
2026-08-11, 13:32
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Tack för era svar. Det låter inte helt hopplöst! Kommer göra ett försök senast fredag, skriver igen då. Har provat Atarax och Theralen, den förstnämnda gjorde inte mycket alls och den andra blir jag såsig av. Alldeles för såsig för föredrag...

Det är verkligen ett helvete, denna scenskräcken!
Testa L-teanin! Många säger att det hjälper. Själv tar jag det för sömnen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in