2021-09-01, 18:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberVillain
Efter att ha hängt här ett tag så ser jag ett mönster. Millenials överanalyserar alla situationer

Det är väl bristen på mänsklig kontakt som sätter griller i huvudet på dem. De har huvudet så långt ner i sina smartphones och TikTok att de blir helt ställda när en människa interagerar med dem IRL och inte vet hur de ska tolka helt vanliga situationer.
Citera
2021-09-01, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är väl bristen på mänsklig kontakt som sätter griller i huvudet på dem. De har huvudet så långt ner i sina smartphones och TikTok att de blir helt ställda när en människa interagerar med dem IRL och inte vet hur de ska tolka helt vanliga situationer.

Jo, låter som en trolig anledning
Citera
2021-09-01, 18:56
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Lite berusat tjejgäng som söker efter en bar och kanske sällskap, det var väl åtminstone en situation där ni kunde bjudit in er själva genom att visa vägen och ta en bärs med brudarna om ni nu var ute på span? Vill du ha kontakt med tjejer så ta åtminstone kontakten när den sker men annars så håller jag nog med dom flesta andra angående att du överanalyserar väl mycket, du skall inte behöva hjälp med detta när du är 25 ts.
Citera
2021-09-07, 23:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Jösses vad du överanalyserar allt. Sist jag läste något från dig var det en tjej på någon krog du pratat med och som dagen efter tog bort dig på snapchat och du kunde omöjligen begripa varför. Nu detta, tänker du på fullt allvar att någon är intresserad av en enbart för att denne frågar om vägen? Det kan ses som trevligare att fråga en person och google visar ibland fel. Så nä med största sannolikhet var hon inte intresserad utan ville enbart till den där krogen.
Citera
2021-09-12, 11:20
Medlem
Carrocks avatar
Jag vet inte hur många trådar som startas på FB som är upplagda på samma sätt och följer samma mönster.

TS skriver om en situation med någon tjej där man ska läsa mellan raderna och där det ska framgå att en tjej mer eller mindre vill knulla med TS när hon egentligen bara ställer en fråga eller hälsar på en.

Liknande situationen som det känns som att man alltid läser här:

Kassörskan önskade mig en trevlig helg, vill hon knulla?
Tjejen sa tack när jag höll upp dörren för henne, vill hon knulla?
Tjejen på stan titta på mig, vill hon knulla?
Tjejen på gymmet frågade om jag var klar med skivstången, vill hon knulla?
Tjejen på stan frågade om vägen till en specifik krog, vill hon knulla?

För att förhoppningsvis spara tid och framtida onödiga trådar med samma ämne.

NEJ, hon vill inte knulla eller gifta sig bara för att hon går fram på stan och ställer en fråga, eller hälsar, eller råka få ögonkontakt mm.

Och det är inte konstigt att fråga om vägen bara för att det finns Google Maps, dock är det konstigt att göra massa skeva tolkningar och vara otrevlig som du va, istället för att bara hjälpa till och önska en trevlig dag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in