Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Jag har skrivit om mina erfarenheter och åskter om sexhandel under 13 år nu på forumet. Träffar man rätt tjej som säljer sex så kan det bli en oerhörd magi, men sexdockan slår nog 75 % av dessa kontakter. Att ha sex med en modern sexdocka är OERHÖRT realistiskt. Har själv gott om sexuell erfarenhet, och är som sagt gift och har barn, men när det klickar med dockan så är det "mind blowning!"

Intressant att du tycker sexdockan slår fnasken i 75 % av fallen, särskilt bra att höra för mig som funderat på att göra en FKK-resa då det var väldigt länge sedan jag knullade. Men jag är tveksam till det, av flera skäl, och nu fick jag en till "pinne" på nejkontot.
Jag gjorde däremot slag i saken efter en hel del funderande och tvekanden och skaffade till slut en sexdocka själv. Dock inte en sån där Kina-docka som din eller de andra som figurerar i tråden. Jag tycker inte de ser tillräckligt aptitliga ut helt enkelt, inte tillräckligt realistiska. Man ser tydligt att det är en docka och det finner jag avtändande.
Nej, jag beställde en äkta Realdoll, från drömfabriken i Kalifornien, om än bara en halv! Deras dockor ser ju ut som verkliga människor, på bild kan man i varje fall inte se någon skillnad.
Jag blev väldigt sugen på en sån där lyxtorso efter att ha sett porrfilmer med en och fått kontakt med ägaren. Jag beställde en likadan, t.o.m. samma make up och allt för att jag tyckte den var så fin.
Några nackdelar finns, en att den är minst dubbelt så dyr. Jag gav nästan 35 000 kr inkl. moms (och då fick jag den lite nedsatt eftersom jag fick vänta några dagar extra). Idag kostar en likadan med nuvarande dollarkurs ca 38 000. En annan nackdel är att man måste vänta ca två månader efter att ha betalt den, för de har inget lager utan tillverkar allt "on demand".
Att det blev en torso och inte en hel docka ser jag som en fördel. Den är lättare att hantera på olika sätt och har ändå alla funktioner man vill åt. Den väger ca 24 kg så det är ingen lätt pjäs men den har en realistisk vikt också.
Fullstora realdolls kan inte stå av sig själv och man måste positionera dem för olika ställningar. Den jag har lämpar sig bäst för missionären eller (favoriten) att jag sitter på sängkanten och har den i famnen, först vanligen att jag gosar med den, suger på brösten och kysser den och sedan att den får rida mig ett tag (det brukar till slut oftast bli missionären ändå när det är dags för avslut). Bakifrån är struligare även om det går (där tror jag att din typ av docka är överlägsen), man måste också tänka på att stötta upp pannan på dockan då, för att inte ansiktet ska gnidas mot sängen och trasha make up-et.
Jag bjuder på några bilder, dock inte av mitt exemplar utan av min väns. Det är screenshots från videomaterial som jag fick låna förut. Största skillnaden är att min har blicken rak på båda ögonen. Av någon anledning kommer de vanligen med ena ögat lite snedställt (troligen för att illusionen av ögonkontakt får ett något bredare spektrum). Jag bad dem att inte göra så med min, eftersom det är lite struligt att rikta om ögonen. Det är en bild på ansiktet ur två vinklar och en bröstbild från sidan. Visst är den realistisk och vacker?
https://imgur.com/y4dZlWE
https://imgur.com/0j00Fjl
Jag beställde den alltså från Realdoll. Jag valde varianten "voluptuous" dvs originalet, eftersom jag gillar stora bröst. Sedan tycker jag det är mer estetiskt med den utan armar än "athletic"-varianten som har avklippta armar. Så här ser den alltså ut i sin helhet (fast med annat ansikte än min då).
https://www.realdoll.com/product/female-deluxe-realdoll-torso/