Citat:
Ursprungligen postat av
IcyHeart
Jag tror att du är väldigt mkt mer slipad och smart än TS. (sorry TS). Men ja som du säger, ska man köra det här ”go big or go home”, så måste man vara kvick. Lite som det där tornet i Kharazan i WoW, där man var tvungen att veta vad faen man skulle göra med sina fötter så det inte skulle bli eld på golvet… typ. Ok lite smal referens men men.
Framför allt så har jag lite svårt att skämmas. Och har gjort "charmigt oförskämd" till min grej och det har ju så klart tagit dit.
Citat:
En strategi behöver man, att ha en ursäkt eller ett riktigt bra skämt i bakfickan är bra. Om (för grovt) skämt, måste man ha outs som du säger.
Men om man inte har några outs, då får man köra ända in i kaklet för ingen gillar en fegis som inte ens försöker ta sig i mål.
Citat:
Tror inte att TS blev drogad (av oväntade droger). Tror att han körde lite ”the Game”/negging-grejer. Men var ovan vid det och det gick åt skogen. (Om han ej är ett troll alltså).
"Snygga ben, synd att du envisas med såna där skinny jeans" är en neggning, men yeah, nån form av PUA-grej verkade det ju vara. Och dom fungerar också bara om du har rätt inställning. Skammen måste bort om man ska göra såna grejer.
Citat:
Sen har han en dålig kvinnosyn på fyllan med, det brukar inte hjälpa i dylika dejtingsammanhang.. han kallade ju t.ex. mig jävla fitta igår här på fyllan när jag försökte hjälpa honom…
Själv har jag dålig kvinnosyn redan när jag är nykter. Det är förvisso hela mänskligheten som jag har dålig syn på, men kvinnor är ju människor dom med sägs det. <- Det där sägs alltså med ett snett leende och en höjning av ena ögonbrynet.
Citat:
Men jag är en relentless helper. Vill fortsätta hjälpa honom om han kommer in igen i tråden.
Själv har jag tråkigt, men relationsforumet är roligare än all Reality TV som finns.