2021-08-28, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag skulle gissa på att det är därför vänsterns "män" är så förbannade på honom. Kent med sin maskulinitet och aura av alfahanne får alla snygga brudarna, medans velourvänsterpojkarna får nöja sig med andra eller tredjesorteringen i den mån de får några. Detta skapar naturligtvis en avundsjuka mot honom.
"Kent med sin maskulinitet och aura av alfahanne " Låter mer som ett homoerotiskt önsketänk. Man behöver inte vara vänster för att se och höra att det är nått vajsing med killen.
Citera
2021-08-28, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Förutsatt att det rör sig om KE är två viktiga skillnader mot krogbråket (då hans namn publicerades) att;

- Han var vid det tillfället en ledande företrädare för SD. Nu är han en före detta företrädare. Det gör ju att allmänintresset blir svagare.

- Misstankarna är, vad tycks, ganska vaga än så länge. Vid krogbråket var det starkare, och ledde fram till åtal.

Men jag tror inte att det var ett självklart beslut på redaktionerna. Det hade inte varit förvånande om man redan i det här läget hade fattat beslut att skriva ut vem det handlar om.

Ja alltså du har rätt i det du skriver, men jag trodde att exempelvis aftonbladet nog skulle hugga direkt om det var Kent även om han position nu för tiden inte ger ett superhögt nyhetsvärde. De är ju inte kända för att vara sådär jättebrydda om annat än klick.
Citera
2021-08-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ströp tills hon inte fick luft
Enligt uppgifter till media ska Kent Ekeroth tagit stryptag på en kvinna tills hon fick andnöd. I samband med att ytterligare en kvinna försökte avbryta misshandeln ska Ekeroth riktat ilskan mot henne och puttat ner henne i golvet så pass hårt att hon skadade sin axel. Enligt källor inom den nationalistiska miljön ska den stryptagna kvinnan ha någon form av relation med den forna SD-toppen.
https://aktuelltfokus.se/kent-ekeroth-misstanks-for-kvinnomisshandel/?fbclid=IwAR0BrWrjl9sKgu5D7Wwmr8cBD7ek46WyrlLexmwk gK4HhoTNB-gTdM_VYss

Det rör sig om relationsvåld vilket är det vanligaste i den här typen av sammanhang. Strypa sin flickvän tills hon tappar andan är väl inte direkt något som förvånar gällande den personlighet KE har. Han borde faktiskt ha låsts in första gången så hade detta kanske aldrig hänt. Frågan är dock om det drivs till åtal. Inte ovanligt att våldsverkarna släpps kort efter ett gripande, och många gånger går dom tillbaka och fortsätter sin misshandel.
Citera
2021-08-28, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://aktuelltfokus.se/kent-ekeroth-misstanks-for-kvinnomisshandel/?fbclid=IwAR0BrWrjl9sKgu5D7Wwmr8cBD7ek46WyrlLexmwk gK4HhoTNB-gTdM_VYss

Det rör sig om relationsvåld vilket är det vanligaste i den här typen av sammanhang. Strypa sin flickvän tills hon tappar andan är väl inte direkt något som förvånar gällande den personlighet KE har. Han borde faktiskt ha låsts in första gången så hade detta kanske aldrig hänt. Frågan är dock om det drivs till åtal. Inte ovanligt att våldsverkarna släpps kort efter ett gripande, och många gånger går dom tillbaka och fortsätter sin misshandel.
Flickvän? Jag är tveksam. Kan lika gärna röra sig om två "arbetande" kvinnor som KE hade ringt in i fyllan. Att kvinnorna inte vill anmäla tyder på det. De vill nog inte få publicitet.
Citera
2021-08-28, 16:08
Medlem
Citat:
Jag skulle gissa på att det är därför vänsterns "män" är så förbannade på honom. Kent med sin maskulinitet och aura av alfahanne får alla snygga brudarna, medans velourvänsterpojkarna får nöja sig med andra eller tredjesorteringen i den mån de får några. Detta skapar naturligtvis en avundsjuka mot honom.

Aura av alfahanne 😂😂😂

Hur många vänsterpojkar tror du överhuvudtaget har en uppfattning om Kents eventuella framgångar med brudar?

Tror du att Kent och Vänsterpojkar hänger på samma högstadiedisco? Den samlade vänstern står tryckta längs väggen i jympasalen med fingrarna i munnen som försöker peta bort popcorn som har fastnat mellan tänderna, samtidigt som Kingen Kent sakta låter handen glida ner över rumpan på skolans topppingla samtidigt som refrängen till ”My heart will go on” spelas.

Kent Ekerot är säkert jävligt slipad, och jag måste, tyvärr, erkänna att han har varit väldigt framgångsrik med sina propagandakanaler inom alternativmedia. Det är troligtvis detta som gör honom avskydd hos vänstern snarare än att denna två äpplen höga skapelse tar alla blåögda rapsfältsbrudar.
Citera
2021-08-28, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Aura av alfahanne 😂😂😂

Hur många vänsterpojkar tror du överhuvudtaget har en uppfattning om Kents eventuella framgångar med brudar?

Tror du att Kent och Vänsterpojkar hänger på samma högstadiedisco? Den samlade vänstern står tryckta längs väggen i jympasalen med fingrarna i munnen som försöker peta bort popcorn som har fastnat mellan tänderna, samtidigt som Kingen Kent sakta låter handen glida ner över rumpan på skolans topppingla samtidigt som refrängen till ”My heart will go on” spelas.

Kent Ekerot är säkert jävligt slipad, och jag måste, tyvärr, erkänna att han har varit väldigt framgångsrik med sina propagandakanaler inom alternativmedia. Det är troligtvis detta som gör honom avskydd hos vänstern snarare än att denna två äpplen höga skapelse tar alla blåögda rapsfältsbrudar.

Alfahanne 😂🤣😂

Ni är för roliga ni SD-are. Jag kan bekräfta att han inte alls är omgiven av särskilt vackra damer. En vän till mig festade med honom i Visby för inte så längesen och dom är medelmåttiga eller under medelmåttet precis som han är rent utseendemässigt. Sen hans beteende gör ju att han är ännu mer avskyvärd men en del är för blinda för att se det.
Citera
2021-08-28, 16:50
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Givetvis skriver Leo Dyngbaggegalan om detta, visar en en artikel från Akutellt Fokus som är en vänster skvallerblogg. Ingen som helst cred från den sidan. Ingen annan nyhetskanal rapporterar om detta. Ett jävla fulspel från vänstern. Det börjar bli valtider så detta kommer vi se mer av. Sossarna och vänstern kommer smutskasta och sprida fake news om högern.

Vilket land vi lever i
Citera
2021-08-28, 17:05
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
"Kent med sin maskulinitet och aura av alfahanne " Låter mer som ett homoerotiskt önsketänk. Man behöver inte vara vänster för att se och höra att det är nått vajsing med killen.

Nu råkar denne adonis gå hem hos brudarna, så något önsketänkande handlar det inte om. Denne finlemmade man med en rak fast blick och fasta glutealmuskler är en riktig brudmagnet bevisligen.

På vilket sätt skulle det vara vajsing med honom? Att han hamnar dispyter när han inmundigar alkohol?
Citera
2021-08-28, 17:26
Medlem
danmacks avatar
Citat:

Hur kan en alfahane vara 150 cm kort?
Citera
2021-08-28, 17:40
Medlem
Är det säkert att det är KE som gripits för misshandeln, eller har det kommit att bli en trådsanning för att så många ogillar KE och för hans tidigare krogslagsmål och annat han ägnat sig åt?

Det jag tycker talar emot KE är att Aftonbladet skriver "SD-profil", och inte något om att det skulle vara en tidigare politiker. Att Aktuellt fokus påstår att det är KE vet jag inte heller om man ska lita på.
Citera
2021-08-28, 19:04
Medlem
Ekeroth enl Aftonbladet
Citera
2021-08-28, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Flickvän? Jag är tveksam. Kan lika gärna röra sig om två "arbetande" kvinnor som KE hade ringt in i fyllan. Att kvinnorna inte vill anmäla tyder på det. De vill nog inte få publicitet.

Det är en kvinna inte båda som inte vill anmäla framgår det av medieuppgifterna. Sen står det relation så jag tippar på en sk flickvän. KE och hans kriminella mamma borde utvisas från Sverige då vi har tillräckligt med kriminella som kommer hit och begår brott. AB bör inte pixla kvinnomisshandlare och straffpåföljden bör skärpas. Är han inte ute och slåss med livvakter så stryper han kvinnor.

SD profil är helt korrekt beskrivning av KE. Åkesson lär inte våga ta avstånd eller ens andas hans namn då dom betalar honom för att han skall tiga om smutsen inom partiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in