2026-08-28, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Nu ska vi inte hålla på tramsa med massa juridisk mumbojumbo. Det här duckar hon också. Men vi måste hjälpas åt och inte kontakta myndigheter och liknande(gola) i onödan. Då hinner det bli helt lagligt och rumsrent innan myndigheternas kvarnar malt färdigt.

Ja så stor deal är det inte. Lexbase har väl något liknande upplägg.
Citera
2026-08-28, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du blandar och ger otroligt enögt och okunnigt.Via yrke och fritidssysselsättningar är ju inte samma sak som mobil.
Brås 10 % handlar om grooming som faktiskt oxå är ett vidrigt övergrepp och dessutom olagligt.
Läs på i fortsättningen! Medea bedragen och svartsjuk i den grekiska mytologin.
Förstår att du är en besviken manshatare , vilket du ger tydligt uttryck för.

Varför har du ett sånt behov av att snedvrida samt blunda för verkligheten?

Det är du som är bitter o inte kan läsa. Till skillnad från dig backade jag upp fakta. Sorgligt att du inte ens orkar läsa. men jobbigt när man har fel förstår jag. Och nej jag hatar inte män - men jag hatar män som ser barn som sexobjekt
Citera
2026-08-28, 19:19
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Nu ska vi inte hålla på tramsa med massa juridisk mumbojumbo. Det här duckar hon också. Men vi måste hjälpas åt och inte kontakta myndigheter och liknande(gola) i onödan. Då hinner det bli helt lagligt och rumsrent innan myndigheternas kvarnar malt färdigt.
Inget mumbojumbo alls. Läs om c-199/24 från 9 juli, vad dom tycker om register. Utgivningsbevis är ingen sköld öhvt.

Ska man följa GDPR ska dom även respektera art 17, då är de lugnt. Ratsit mfl gör det och då är de ingen fara med verksamheten.

Så 100% säkert att hon åker på det. IMY är nog redan informerade.

Till alla tröga människor, EU står över nationell lag och grundlag. Sen får Åkesson och Strömmer tycka precis va dom vill (spelar ingen roll)

Ändra grundlag (spelar ingen roll), eu står över. Det är sånt ”dom” inte förstår.
Citera
2026-08-28, 19:20
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Men asså nu har väl Dumpen ändå överträffat sig själva med #820.

Det är väl ganska uppenbart i chatten att han inte har det minsta intresse för ”fiskarens barn”, utan svarar bara ja på vad som helst. Det verkar som fiskaren varit dum nog att gå till en mötesplats och göddan inte dykt upp eftersom snuskgubben uppenbarligen inte vill träffa en kvinna med sina barn.

Det är med att ”ha kommit in via tips” har väl ungefär samma trovärdighet som dessa ai-insändare från överlevare som D publicerar.

Är inte ett dugg intresserad av att höra vad gäddorna i tråden har att säga om saken, bara höra om jag antingen missade nåt i chatten som faktiskt talar för att fettot i cowboyhatten är det minsta intresserad av barn och inte bara kåt gubbe med för mycket bukfett.

Alltså Dumpen har ju alltid varit kontroversiella, det tror jag de flesta som inte bär highwaterbyxor håller med om. Men det kan väl inte räcka med att fiskaren skriver ”knulla mina barn” och nån som uppenbarligen inte polisanmäler alternativt inte ens tror att barnen finns luras till platsen i hopp om att få träffas en fullvuxen kvinna, för att berätta på för Sverige att hör har i en pedofil som man ska akta sig för? Eller?

Med denna konfrontation känns det faktiskt som om Dumpen gör en exit scam. Det var vi sagt förr och likt förbannat radar de upp till synes äkta peddos, men det här vara fan extremt tycker jag.

Har jag missat något som talar emot min tes är jag tacksam om någon upplyser mig om detta. Puss puss.
Citera
2026-08-28, 19:31
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Inget mumbojumbo alls. Läs om c-199/24 från 9 juli, vad dom tycker om register. Utgivningsbevis är ingen sköld öhvt.

Ska man följa GDPR ska dom även respektera art 17, då är de lugnt. Ratsit mfl gör det och då är de ingen fara med verksamheten.

Så 100% säkert att hon åker på det. IMY är nog redan informerade.

Till alla tröga människor, EU står över nationell lag och grundlag. Sen får Åkesson och Strömmer tycka precis va dom vill (spelar ingen roll)

Ändra grundlag (spelar ingen roll), eu står över. Det är sånt ”dom” inte förstår.
Jo men myndigheter har ingen större lust att ta i sånt här. Dom diskuterar det på något möte och kommer överens om skita i det. Eu-rätt och gdpr och sånt känns ganska överflödigt i Sverige.
Citera
2026-08-28, 19:31
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Om det är en karta så är den inte speciellt specifik.

Man behöver hela personnummer eller fullständiga namn för att söka.
Ja man vill veta om sin granne är drogare, de är farliga.
Citera
2026-08-28, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja man vill veta om sin granne är drogare, de är farliga.

Lexbase finns ju till det.
Citera
2026-08-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Det är du som är bitter o inte kan läsa. Till skillnad från dig backade jag upp fakta. Sorgligt att du inte ens orkar läsa. men jobbigt när man har fel förstår jag. Och nej jag hatar inte män - men jag hatar män som ser barn som sexobjekt
Skrev du inte "tillgång till mobiler"?
Skrev du inte 10% som du inte redovisade vilken kategori det handlade om?
Är det att backa upp fakta??
Vad står då Medea för?
Jag har läst och är väl insatt.
1. Stiftelsen allmänna barnahuset
2. Ecpat
3. Childhood world
4. Brå
5. Brottsförebyggande rådet.
6 . Domstolar
Citera
2026-08-28, 19:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Lexbase finns ju till det.
Man vill just se drogare, skattefifflare är inte farliga för barn.
Citera
2026-08-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Ja helt immun mot fakta o är inte här för att diskutera om man inte tycker som honom.
Jag är medveten om att jag utgör det största hotet mot dumpen och dess lågutbildade sektmedlemmar , när jag presenterar den ena sanningen efter den andra med stöd av fakta. De klarar inte detta utan ägnar sig år personangrepp och lögner i långa banor.
Citera
2026-08-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag är medveten om att jag utgör det största hotet mot dumpen och dess lågutbildade sektmedlemmar , när jag presenterar den ena sanningen efter den andra med stöd av fakta. De klarar inte detta utan ägnar sig år personangrepp och lögner i långa banor.

Är ditt wallraffande fakta?
Citera
2026-08-28, 19:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Vad tycker ni om det här? Verkar ju kanon. Gillar att dumpen förnyar sig hela tiden.

https://tryggabarn.dumpen.se/

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dumpen-gor-register-over-domda-for-sexbrott-mot-barn/
Intressant om de lyckas uppdatera när de byter namn och flyttar, eller får skyddad identitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in