Citat:
Så - för att klargöra min ståndpunkt (som många gånger missförstås), nummer 719 idag är solklart exempel på en farlig man. Men, publiceringen är ändå onödig, speciellt med ett polisingripande. Dagens man har mitt fulla stöd att lagföras (om det stämmer d v s, det är så vi jobbar i en rättsstat).
Det enda som blev rätt här är polisingripande, i övrigt lika fel som vanligt.
Dock intressant att dom blurrar polisens rygg och hänvisar till poliser i tjänst. Finns 0 anledning att blurra dom, medans det finns all anledning att blurra i stort sett allt annat. Helt tvärtom i resonemanget.
En annan sak som är värt att notera, detta är direkt citat från texten i given artikel "Någonting som vi behöver prata mer om är att de vars tändningsmönster är riktat mot mycket små barn (pedofiler)"
Tydligen kan Dumpen skilja på sak och sak, eftersom dom måste förtydliga det med ().
Det enda som blev rätt här är polisingripande, i övrigt lika fel som vanligt.
Dock intressant att dom blurrar polisens rygg och hänvisar till poliser i tjänst. Finns 0 anledning att blurra dom, medans det finns all anledning att blurra i stort sett allt annat. Helt tvärtom i resonemanget.
En annan sak som är värt att notera, detta är direkt citat från texten i given artikel "Någonting som vi behöver prata mer om är att de vars tändningsmönster är riktat mot mycket små barn (pedofiler)"
Tydligen kan Dumpen skilja på sak och sak, eftersom dom måste förtydliga det med ().
Jo men Dumpen vill så jäkla gärna vara inblandade och får in sin snabel där det behövs, Sara är fenomenal på det här. #719 skall givetvis sitta på livstid men ännu viktigare är att slänga ett köttben åt Patriks och Saras håll men våra vänner vill så gärna dra in fete Gösta 78 så fjortisarnas fittmagneter åker med av bara farten och fina Sara visar vägen. Lite tjuvfiske av Dumpen men ok.
Dumpens mission är att bli rumsrena och accepterade men hittills har det gått åt helvete men fina Sara tänker "Nästa runkgubbe" så blir det verklighet, tyvärr jag tror inte det men good work av Dumpen denna gång. Det lilla Dumpen hade med saken att göra iofs
Snälla hjälp underbara Sara https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen