2022-03-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seksuroba
Är det inte lite anmärkningsvärt att Patrik Sjöberg, 57, är tillsammans med en tjej i 20-årsåldern? Åldersskillnad 31 år. När hon var 5 var Sjöberg således 36 år gammal. Hur gubbsjuk får man bli?

Man får väl se det som att gubbar i Patriks ålder ofta är gubbsjuka. Men de jagar nästan aldrig tjejer under 18. Dels är det svårt och dels är det olagligt här.
Jag vet inte vem den 20åriga tjejen är. Men visst...man kan ju undra varför han då jagar andra män som jagar unga tjejer. Han jagar förvisso såna som är värre än han själv...

Lite dålig reklam blir det i allfall.
Citera
2022-03-11, 21:32
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Man får väl se det som att gubbar i Patriks ålder ofta är gubbsjuka. Men de jagar nästan aldrig tjejer under 18. Dels är det svårt och dels är det olagligt här.
Jag vet inte vem den 20åriga tjejen är. Men visst...man kan ju undra varför han då jagar andra män som jagar unga tjejer. Han jagar förvisso såna som är värre än han själv...

Många av männen i den åldern är gubbsjuka, det är ett väldigt tråkigt konstaterande.

Säger en del om mäns natur...
Citera
2022-03-11, 21:34
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Så Patrik Sjöberg och knarkar-Sara hängde ut en psykiskt sjuk man.

Oavsett om personen led av missbruk, var psykiskt sjuk eller led av psykisk ohälsa så är det upp till var och en att söka hjälp, vilket den här mannen hade gjort enligt anhöriga. Anhöriga har även berättat att mannen inte fick den hjälp som behövdes. De som bär ansvar för att mannen som tog livet av sig är mannen själv (som inte kunde hantera avslöjandet av chattloggarna och sedan valde att ta sitt liv) och svensk psykiatri (som inte hjälpte mannen trots uttalat hjälpbehov).
Citera
2022-03-11, 21:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Nej under 15 är olagligt. Men det är sant gubbar brukar undvika tonåringar dvs upp till nitton. 20 är fyllda likt Patrik brukar vara det man går efter. Då är det ju ingen tonåring utan en vuxen kvinna som de dock kunde vara farsa till (eller tom farförälder till).
Citera
2022-03-11, 21:39
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej under 15 är olagligt. Men det är sant gubbar brukar undvika tonåringar dvs upp till nitton. 20 är fyllda likt Patrik brukar vara det man går efter. Då är det ju ingen tonåring utan en vuxen kvinna som de dock kunde vara farsa till (eller tom farförälder till).

På det sättet klarar Sjöberg anständighetslinjalen utan anmärkning. Skulle bara vara den där incidenten med 14-åringen då, men det är väl inte bekräftat som sanning, antagligen fake news?
Citera
2022-03-11, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Många av männen i den åldern är gubbsjuka, det är ett väldigt tråkigt konstaterande.

Säger en del om mäns natur...

Hur unga tjejer hade dessa gubbsjuka jagat om det hade varit lagligt att ha sex med 13 åringar i Sverige? Man vet ju hur det funkar i muslimska länder.

Tycker de en tjej under 20 är för ung? Eller är det bara lagen som skrämmer?
Citera
2022-03-11, 21:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
På det sättet klarar Sjöberg anständighetslinjalen utan anmärkning. Skulle bara vara den där incidenten med 14-åringen då, men det är väl inte bekräftat som sanning, antagligen fake news?

Japp han klarar den! Kanske han tänker på just det de måste fyllt 20 innan. Annars kan jag få massor av skit

Absolut inte bekräftad. En eller ett par skribemter skrev om sådant de hört. Men det kan liksom bara vara BS. Förmodligen så. Om han hade som vana att tafsa på småkvinns i korvkön hade ju Expressen med flera skrivit om det.
Citera
2022-03-11, 21:46
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Hur unga tjejer hade dessa gubbsjuka jagat om det hade varit lagligt att ha sex med 13 åringar i Sverige? Man vet ju hur det funkar i muslimska länder.

Där har du en intressant poäng. Att män är djur vet vi. Men det tillför tyvärr inte ett dugg till sakfrågan.
Citera
2022-03-11, 21:47
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Många av männen i den åldern är gubbsjuka, det är ett väldigt tråkigt konstaterande. Säger en del om mäns natur...

20-åriga tjejer är nog rätt åtråvärda även för män i 30/40-års ålder.

Hur många män skulle tacka nej om de hade möjlighet att dejta 20-åriga snygga kvinnor?
Hur många män skulle hålla sig trogna om de blev uppraggade av 20-åriga snygga kvinnor?

Jag misstänker att andelen lojala trogna män skulle minska drastiskt om alla hade tillgång till unga fräscha kvinnor. Åldern kanske blir en fråga om målet är en långvarig relation men om det bara handlar om sex och ha kul för en stund så kan en 20-åring vara helt rätt satsning.
Citera
2022-03-11, 21:50
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
20-åriga tjejer är nog rätt åtråvärda även för män i 30/40-års ålder.

Hur många män skulle tacka nej om de hade möjlighet att dejta 20-åriga snygga kvinnor?
Hur många män skulle hålla sig trogna om de blev uppraggade av 20-åriga snygga kvinnor?

Jag misstänker att andelen lojala trogna män skulle minska drastiskt om alla hade tillgång till unga fräscha kvinnor. Åldern kanske blir en fråga om målet är en långvarig relation men om det bara handlar om sex och ha kul för en stund så kan en 20-åring vara helt rätt satsning.

Själv har jag (ålder 50+) inget sexuellt intresse av några 20-åringar. Men jag antar att jag inte befinner mig inom ramen vad som kan betraktas som majoriteten av gubbar.
Citera
2022-03-11, 21:51
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Herregud, ge mig styrka.
En 9-åring, en 13-åring, en 15-åring och en 20-åring skiljer sig lika mycket åt som en guldfisk, en hamster, en hund och en häst.
Citera
2022-03-11, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Stackars Gäddor. Inte nog med att dom är förståndshandikappade. Dom blir dessutom lurade att gå in på chatten och blir till sin förskräckelse uppkåtade av pedofiler och tar sej sen motvilligt till en mötesplats. Vilket bottennapp.

Det är alltid samma narrativ från er dårar, det är ingen som skriver att männen dyker upp ofrivilligt eller att det sker på på tvång.

Det är dock väldigt olustigt att vuxna "fiskare" sitter och skickar nakenbilder och kåtar upp snuskgubbar på nätet och påstår att dom antingen är minderåriga eller pedofilmammor. Och nej, Dumpen.se är ingen rättsinstans och vi har ingen som helst aning vilka Dumpens "fiskare" är, det kan lika gärna vara gubbslem som kåtar upp sig själva på genom att prata om övergrepp på barn, vad fan vet vi egentligen?

Dumpen.se agerar polis och bödel och det är totalt tvärtemot hur ett rättssystem ska se ut. Det komiska är att vi endast få se delar av chattarna, vi får inte ens se vad Dumpen själva alltid skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in