2024-01-28, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Vart vill du komma?
Jag har inget intresse att bli mer än fritidspolitiker

Ok, du förstod inte, det är lugnt.
Citera
2024-01-28, 10:36
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Okej så pengarna som trillar in är bara en liten bisak enligt dig. Fast det är klart dom säger ju att det är det är så, då måste det vara så.

Pengar behövs för drivmedelskostnader och andra omkostnader, jag tror inte dom blir rik på verksamheten
Citera
2024-01-28, 10:37
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Ok, du förstod inte, det är lugnt.
Du får väll Tala klarspråk om du vill säga ngt
Citera
2024-01-28, 10:40
Medlem
Citat:
Du får väll Tala klarspråk om du vill säga ngt

Ok, det var en travesti på ditt "rent teoretiskt".
Citera
2024-01-28, 10:41
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Pengar behövs för drivmedelskostnader och andra omkostnader, jag tror inte dom blir rik på verksamheten

Rik?! Det är en definitionsfråga. Fast dom tjänar (stjäl) redigt med kosing. Det gäller ju bara P&S dom andra är ju så korkade att dom tror dom gör en god gärning och får därför inte betalt. Så allt går oavkortat till P&S.

Det är ungefär såhär sekter fungerar och pyramidspel. Dumpen är en kombo av båda dom.

Sedan kommer P&S aldrig bli "rika". Får dom en hundralapp i handen så bränner dom av 200 i samma sekund. För att förvalta en rikedom krävs egenskaper som P&S inte har och aldrig kommer besitta. Det är ju båda två ett levande exempel på om man kollar deras historik.
Senast redigerad av eldrattan 2024-01-28 kl. 10:46.
Citera
2024-01-28, 10:48
Medlem
Citat:
Rik?! Det är en definitionsfråga. Fast dom tjänar (stjäl) redigt med kosing. Det gäller ju bara P&S dom andra är ju så korkade att dom tror dom gör en god gärning och får därför inte betalt. Så allt går oavkortat till P&S.

Det är ungefär såhär sekter fungerar och pyramidspel. Dumpen är en kombo av båda dom.

De har inga arbeten och detta är ett sätt att försörja sig på. Det hela bygger ju på bidrag från privatpersoner och en del småbolag. En sak är säker, utan uthängningar noll bidrag.Så nog finns det ett samband!!!
Citera
2024-01-28, 10:50
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
De har inga arbeten och detta är ett sätt att försörja sig på. Det hela bygger ju på bidrag från privatpersoner och en del småbolag. En sak är säker, utan uthängningar noll bidrag.Så nog finns det ett samband!!!

Just den där bidragsdelen är nog framförallt Sara en riktigt hejare på. Hon har livslång erfarenhet inom området. Så hon vet nog hur man maxar intäkterna.
Citera
2024-01-28, 10:50
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Jag tror inte på att allt enbart skulle handla om att tjäna pengar utan det handlar om att rädda barn, skulle det handla om att tjäna pengar kunde dom lagt allt bakom betalvägg och säkert tjäna många ggr mer sen hade det nog uppstått splittring i verksamheten när fiskarna i så fall skulle märka att allt enbart handlar om pengar

Dumpen är en barnrättsorganisation och inget annat
Citera
2024-01-28, 10:56
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Jag tror inte på att allt enbart skulle handla om att tjäna pengar utan det handlar om att rädda barn, skulle det handla om att tjäna pengar kunde dom lagt allt bakom betalvägg och säkert tjäna många ggr mer sen hade det nog uppstått splittring i verksamheten när fiskarna i så fall skulle märka att allt enbart handlar om pengar

Dumpen är en barnrättsorganisation och inget annat

Jag förstår att du tror att det är så.

Varför tar alla andra barnrättsorganisationer avstånd från Dumpen. Är det dom som är dumma och dumpen som är bra? Så "tror" du väl också.
Citera
2024-01-28, 10:59
Medlem
Citat:
Okej så pengarna som trillar in är bara en liten bisak enligt dig. Fast det är klart dom säger ju att det är det är så, då måste det vara så.
Vad är ditt problem?
Att barn inte längre osett kan utsättas för sexuella övergrepp?
Citera
2024-01-28, 11:01
Medlem
Citat:
Jag förstår att du tror att det är så.

Varför tar alla andra barnrättsorganisationer avstånd från Dumpen. Är det dom som är dumma och dumpen som är bra? Så "tror" du väl också.
Det där är skitsnack.
Vad är hacket i din själ som fruktar Dumpen?
Citera
2024-01-28, 11:04
Medlem
Citat:
Just den där bidragsdelen är nog framförallt Sara en riktigt hejare på. Hon har livslång erfarenhet inom området. Så hon vet nog hur man maxar intäkterna.
En förövare ägnar sig ofta åt personangrepp för att skapa dimridåer kring egna taskiga förehavanden. Vad är ditt problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in