2022-12-19, 13:20
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covid1337
Det är nog troligt det håller inte argumentera så.

Ja men vilka har begått ett brott då? 175 gäddor? Nej. Är det kanske 75? Kanske 20?

Du dömer alla du istället haha
Samtliga har försökt träffa barn i sexuellt syfte.
Ingen av dom är oskyldig.
Omgivningen måste varnas så att folk kan skydda sina barn från samtliga gäddor.
Jag behöver inte ha en dom för att förstå behovet av att skydda barn.
Citera
2022-12-19, 13:22
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Bara att läsa tråden. Senaste intervjun i ETC var ett lysande exempel. Finns en del kommentarer runt det.
Nej jag frågar exakt, konkret, vad hon ljuger om.
Inga flummiga utsvävningar där man ska "räkna ut det själv".
Påstår ni att hon ljuger så får ni specificera om vad.
Citera
2022-12-19, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Man kan ju börja fundera! Liksom en del kvinnor som börjar chatta med en person online och diskuterar allt möjligt men i te direkt något snuskigt och kvinnan börjar tycka att fasen den här killen var ju trevlig.....och så Baaam mitt i en konversation om exempelvis mat så kommer där en kukbild!!!!

Vem fan vill ha en kukbild bara sådär???
Det måste vara något sjukligt och speciellt då man tror sig chatta med ett BARN så kommer där en bild på en gul kul bara sådär!!

Det är ju inte direkt några kvinnor som skickar en bild på en uppfläkt titta bara sådär så det är en typisk handling som män gör!

Nä hähä kvinnor gör inte så.

Det är ju inte en gång som jag brustit ut i skratt när jag lästa chattarna. Barnet säger något helt vardagligt och BOOM så kommer en kuk. Det var ju en gubbe som pratat med Sara men inte fattat nåt och gått in på kontot igen och la in en stor kuk och skrev är det det här du verkligen vill eller nåt i den stilen. Det var till en trettonåring. Att han får för sig att hon är ute efter hans kuk är ju helt barockt.

Ett barn kan väl söka kontakt med en gädda på grund av ensamhet och ingen tillgång till vuxna, men att mena att hon efter tre dagar tycker så mycket om hans kuk att hon skulle vilja få några bilder varje dag.

Men allvarligt så finns det nog en koppling med att skicka många kukbilder med att vara ännu mer gränslös. För det är ju helt gränslöst att smacka upp den så där.
Citera
2022-12-19, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nä hähä kvinnor gör inte så.

Det är ju inte en gång som jag brustit ut i skratt när jag lästa chattarna. Barnet säger något helt vardagligt och BOOM så kommer en kuk. Det var ju en gubbe som pratat med Sara men inte fattat nåt och gått in på kontot igen och la in en stor kuk och skrev är det det här du verkligen vill eller nåt i den stilen. Det var till en trettonåring. Att han får för sig att hon är ute efter hans kuk är ju helt barockt.

Ett barn kan väl söka kontakt med en gädda på grund av ensamhet och ingen tillgång till vuxna, men att mena att hon efter tre dagar tycker så mycket om hans kuk att hon skulle vilja få några bilder varje dag.

Men allvarligt så finns det nog en koppling med att skicka många kukbilder med att vara ännu mer gränslös. För det är ju helt gränslöst att smacka upp den så där.

Det är ett sjukligt beteende när de gör så! MEN konstigt nog så är det ofta män som är helt vanliga med en etablerad tillvaro med jobb, familj, hus och en fin fasad som har just det där lilla lilla extra beteendet att just skicka kukbilder .

Och det är just det som är konstigt för skulle man möta en av dessa så skulle man inte ens i sin livligaste fantasi kunna tänka sig att dessa män skickar kukbilder till barn.

Och liksom skicka kukbilder till vad de tror är ett barn som aldrig haft sex det är ännu mer konstigt för har de inte blivit rädda förut så skulle de nog bli det när det helt plötsligt dimper ner en kukbild från en typ 50 årig gubbe som kunde ha varit deras farfar.

Jag som man skulle inte ens skicka kukbild till min egna tjej ens.....man gör fan inte så.
Citera
2022-12-19, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej jag frågar exakt, konkret, vad hon ljuger om.
Inga flummiga utsvävningar där man ska "räkna ut det själv".
Påstår ni att hon ljuger så får ni specificera om vad.
Det ÄR redan specificerat, här i tråden.
Citera
2022-12-19, 13:45
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Det är ett sjukligt beteende när de gör så! MEN konstigt nog så är det ofta män som är helt vanliga med en etablerad tillvaro med jobb, familj, hus och en fin fasad som har just det där lilla lilla extra beteendet att just skicka kukbilder .

Och det är just det som är konstigt för skulle man möta en av dessa så skulle man inte ens i sin livligaste fantasi kunna tänka sig att dessa män skickar kukbilder till barn.

Och liksom skicka kukbilder till vad de tror är ett barn som aldrig haft sex det är ännu mer konstigt för har de inte blivit rädda förut så skulle de nog bli det när det helt plötsligt dimper ner en kukbild från en typ 50 årig gubbe som kunde ha varit deras farfar.

Jag som man skulle inte ens skicka kukbild till min egna tjej ens.....man gör fan inte så.

Fast så gör män. Jag känner inte en kvinna under 70 år som inte har fått en kukbild. Din tjej har tydligen en fin kille och du får hälsa grattis från oss andra ❤️
Citera
2022-12-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Du kan väl lägga fram vad i den intervjun som fick dig att tro att något var en lögn då?
Det är redan specificerat längre tillbaka i tråden. Handlade om avpublicering av publicerade gäddor.
Citera
2022-12-19, 13:46
Medlem
-Hengpung-s avatar
Hur har det gått för gädda 174? Har frugan lämnat han än? Såg ut att ha ganska hög fallhöjd också. Hur går snacket på jobbet? Någon kollega som vill hoppa in i tråden och skvallra lite?
Citera
2022-12-19, 13:55
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Det ÄR redan specificerat, här i tråden.
Länka till inlägget.
Citera
2022-12-19, 13:59
Medlem
Antivaxxers avatar
Alla ni som är emot dumpen och det de gör är givetvis själva potentiella barnknullare.

Pedofiler ska hängas ut och allmänheten måste varnas för dessa monster.

Credd till Patrik, Sara samt fiskarna som åker land och rike runt och jagar dessa avskum med blåslampa både dag och natt.

Hur fan är ni funtade?

Vad är bäst:

1. Pedofil hängs ut för sina avsikter och försök att våldta barn

2. Barn får sina liv förstörda för all framtid
Citera
2022-12-19, 14:05
Medlem
Citat:

Det var ju en gädda som skickat nästan hundra kukbilder till ett barn, men så gjorde Dumpen en profil på arton år och då skickades det inte några kukbilder alls. Utan här kom ansiktsbilder som han vägrade skicka till barnet. Jävligt dåligt inrett på kontoret skulle jag säga.

Och så det lama det var ju bara snack att jag ville att han skulle suga av mig, att jag skulle lära henne allt om sex, att jag skulle göra henne till kvinna, göra henne till vuxen, lära henne onanera och så vidare i all oändlighet.

Och som du säger när man ser dem skulle man inte få för sig att de skulle vilja våldta barn. Men man ser ju att man aldrig ska lämna sina barn i närheten av folk de inte känner, säger folk för en del kvinnor hittar ju barn till en man de är kär i. Och de ser ju helt vanliga ut de med.
Citera
2022-12-19, 14:09
Medlem
Citat:
Det är redan specificerat längre tillbaka i tråden. Handlade om avpublicering av publicerade gäddor.

Den artikeln i TBC var lögnaktig. De lyssnade på den ljugande partnern som ljög för tidningen.

Länka till inlägget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in