Citat:
Ursprungligen postat av
404filenotfound
Det är ett sjukligt beteende när de gör så! MEN konstigt nog så är det ofta män som är helt vanliga med en etablerad tillvaro med jobb, familj, hus och en fin fasad som har just det där lilla lilla extra beteendet att just skicka kukbilder .
Och det är just det som är konstigt för skulle man möta en av dessa så skulle man inte ens i sin livligaste fantasi kunna tänka sig att dessa män skickar kukbilder till barn.
Och liksom skicka kukbilder till vad de tror är ett barn som aldrig haft sex det är ännu mer konstigt för har de inte blivit rädda förut så skulle de nog bli det när det helt plötsligt dimper ner en kukbild från en typ 50 årig gubbe som kunde ha varit deras farfar.
Jag som man skulle inte ens skicka kukbild till min egna tjej ens.....man gör fan inte så.
Det var ju en gädda som skickat nästan hundra kukbilder till ett barn, men så gjorde Dumpen en profil på arton år och då skickades det inte några kukbilder alls. Utan här kom ansiktsbilder som han vägrade skicka till barnet. Jävligt dåligt inrett på kontoret skulle jag säga.
Och så det lama det var ju bara snack att jag ville att han skulle suga av mig, att jag skulle lära henne allt om sex, att jag skulle göra henne till kvinna, göra henne till vuxen, lära henne onanera och så vidare i all oändlighet.
Och som du säger när man ser dem skulle man inte få för sig att de skulle vilja våldta barn. Men man ser ju att man aldrig ska lämna sina barn i närheten av folk de inte känner, säger folk för en del kvinnor hittar ju barn till en man de är kär i. Och de ser ju helt vanliga ut de med.