Citat:
Ursprungligen postat av
VVVulpes
Man hoppas du har rätt. Rättegångarna lär dock vara mer pålitliga i att få fram fakta än du är och jag är rädd att det är värre än man vill se.
Jag tror sådana som du, öppna pedofiler som raljerar om övergrepp på ett normaliserande sätt 'är betydligt mer triggande och farliga än Dumpen som snarare avskräcker de som står på gränsen. De som åker fast ha tagit steget, hellre att de skickar sin äckliga gubbkuk till en fiktiv Dumpenunge än riktig unge, för steget tog de och skulle tagit i vilket fall.
Druckit lite mer än vanligt idag? Det blev två flaskor renat istället för en? Jävla rörig text...
Det är normalt i min tankevärld. Finner det roligt hur ni reagerar. Vissa saker förstår jag inte alls. Hur ni kan må dåligt av beskrivningar, berättelser och annat.
Men jag har ju i vart fall inte uppmanat en pappa att våldta sin unge. Inte heller har jag erbjudit en mamma 10.000kr för att våldta en 2-åring. Det har ju faktiskt Dumpen gjort.
Hade Dumpen inte gjort det så hade kanske inga brott blivit begångna. Tror inte någon tar det jag skriver som en uppmaning. Är det några som normaliserar pedofiler i stor skala så är det Dumpen.
Sidan handlar ju tydligen inte om lyteskomik utan konsumentupplysning åt våra barn. Att kolla på fem tusen snopp-bilder så de vet vilka snoppar de ska undvika.