2022-11-30, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Ja, innan det så var du medlem i Livets ord. Men utkastad då de tyckte du var för tokig.

Intressanta är ändå hur både Märsta-gäddan och Porrdrottningen faktiskt begår eller försöker begå sina första riktigt grova brott precis när de möter Dumpen...

Det är inte så illa att Dumpen får människor i riskzonen att trampa in på fel sida?

Jag tror att det är många fler som är riskpersoner att begå brott än som faktiskt gör det. Dumpen kan ju leta upp dessa och trigga många fler att begå brott än vad som skulle hänt utan Dumpen?

Vet att Märsta-gäddan pysslade med barn-porr. Men det är ganska harmlöst jämfört med att våldta sin dotter vilket han sannolikt gjorde uppmuntrad av Dumpen.
Man hoppas du har rätt. Rättegångarna lär dock vara mer pålitliga i att få fram fakta än du är och jag är rädd att det är värre än man vill se.

Jag tror sådana som du, öppna pedofiler som raljerar om övergrepp på ett normaliserande sätt 'är betydligt mer triggande och farliga än Dumpen som snarare avskräcker de som står på gränsen. De som åker fast ha tagit steget, hellre att de skickar sin äckliga gubbkuk till en fiktiv Dumpenunge än riktig unge, för steget tog de och skulle tagit i vilket fall.
Citera
2022-11-30, 20:54
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Jag kände att det fick räcka med att ha sett sängklippet. Lade då märke till de läskiga fotsulorna och började fundera på om ens någon med osunt stark fotfetisch hade velat ha dessa skitiga skorpor i käften. Man kunde också ana den där karakteristiska landningsbanan som sedan länge pryder perineum efter upprepad prygel av ändtarmen.

Förvånande att ni skriver att hon blir rövknullad i dessa videos när hon i själva verket blir knullad i fittan. Men ni som så många andra tangentbordsryttare är väl oskulder och har väl inte lärt er vad som är vad på en kvinna
Citera
2022-11-30, 21:03
Avslutad
Citat:
VD för Raoul Wallenbergskolorna. En mellanstadielärare vid skolan i Skövde hade sökt efter barn i sexuellt syfte.
Justitieutskottets ordförande "NaziRichard" borde minnas och vara medveten om hur det var att bli anklagad och avskedad som lärare på utomrättsliga grunder för dennes personliga åsikter.
Om han inte minns eller bryr sig numera så kan man ifrågasätta vad det i så fall beror på.
Citera
2022-11-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Den där jävla WT-kärringen, va inte på insta och kollade henne.. Där är något som är helt fel i huvet på henne. Äckliga bilder på hennes finniga röv och pundartatueringar. Sånt jävla skithus… Inte för att hon kan betalat mycket för dem gaddningarna, men dem pengarna kunde man kanske lagt på annat än hennes affärsplan..
vad heter skithuset på fb? Länk någon?
Hann inte se hennes instagram innan hon låste den. Istället lyckades jag hitta hennes gamla blogg där hon visar upp en tatuering hon skaffade efter en ångrad abort. En stor text över ryggen där det står FOREVER A MISTAKE .
https://micca.blogg.se/2013/may/and-now-what.html

Jag hittade även hennes emocorekonto men kan inte se hennes profil eftersom man måste vara inloggad. https://www.emocore.se/Mickiz92
Citera
2022-11-30, 21:43
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Förutom då att hen sa att hen träffat människan i tjänsten, men annars har du rätt, och i det fallet hade det inte längre varit information som hen fått ta del av genom sin yrkesutövning. Är du med på skillnaden?
När sa hen det?
Hittar du inte på nu.
Citera
2022-11-30, 21:49
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Hann inte se hennes instagram innan hon låste den. Istället lyckades jag hitta hennes gamla blogg där hon visar upp en tatuering hon skaffade efter en ångrad abort. En stor text över ryggen där det står FOREVER A MISTAKE .
https://micca.blogg.se/2013/may/and-now-what.html

Jag hittade även hennes emocorekonto men kan inte se hennes profil eftersom man måste vara inloggad. https://www.emocore.se/Mickiz92
Så hon gör en abort som hon tjuter om i tre år och förevigar med en jätteblaffa på ryggen.
När hon sen får ett barn några år senare så säljer hon det som sexleksak till män.
Sjuk människa och aborten är nog glad över att den slapp födas till en sån morsa.
Citera
2022-11-30, 21:51
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Förvånande att ni skriver att hon blir rövknullad i dessa videos när hon i själva verket blir knullad i fittan. Men ni som så många andra tangentbordsryttare är väl oskulder och har väl inte lärt er vad som är vad på en kvinna
Nu vet jag inte vem det var som skrev att det var tumult i tvåan då jag själv tyckte mig skönja att det var framrumpan som blev stimulerad. Så det får du gärna tillskriva någon annan. Däremot tänkte jag att det säkert kunde ha varit pastejpackning i någon av de filmer jag inte såg, så jag valde att inte invända. Dock syns landningsbanan ändå. Det kan såklart bero på kronisk förstoppning att analrosen vecklar ut sig. Jag anar dock att analsex förekommer i hennes fall, då sådana som kan tänka sig att lägga ut filmer på sina samlag också har en tendens att vara rätt ohämmat grisiga i sin sexualitet.

Dessutom är man rätt förlåten om man har problem att se var ettan och tvåan sitter på henne. Det finns en anledning till varför man mjölar.
Senast redigerad av Lysturken 2022-11-30 kl. 22:01.
Citera
2022-11-30, 21:56
Medlem
Ultramax3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood

Tänker verkligen inte kolla på klippen, men väldigt komiskt om det är som du säger 😂
Citera
2022-11-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
När sa hen det?
Hittar du inte på nu.

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Okej.
Citera
2022-11-30, 22:04
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Okej.
Det står ingenting om att jag råkat på honom i tjänsten.
Citera
2022-11-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det står ingenting om att jag råkat på honom i tjänsten.

Det är slutsatsen man drar från den logiska kedja dina meddelanden skapar. Du känner honom väl -> du får frågan om du känner honom för att du också bor på samma LSS boende -> du säger att folk i ditt jobb brukar på bo LSS boende -> du ber frågeställaren fundera över vad ditt användarnamn betyder.

....går det att tolkas på något annat sätt? David hade såklart tolkat det på ett annat sätt men han är som vi konstaterat efterbliven.

Men påstå gärna att jag har fel. David är din polare som du brukar bärsa med varje fredag kanske? Reflexväst och gummistövlar på som ett retarderat radarpar?
Citera
2022-11-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Man hoppas du har rätt. Rättegångarna lär dock vara mer pålitliga i att få fram fakta än du är och jag är rädd att det är värre än man vill se.

Jag tror sådana som du, öppna pedofiler som raljerar om övergrepp på ett normaliserande sätt 'är betydligt mer triggande och farliga än Dumpen som snarare avskräcker de som står på gränsen. De som åker fast ha tagit steget, hellre att de skickar sin äckliga gubbkuk till en fiktiv Dumpenunge än riktig unge, för steget tog de och skulle tagit i vilket fall.

Druckit lite mer än vanligt idag? Det blev två flaskor renat istället för en? Jävla rörig text...

Det är normalt i min tankevärld. Finner det roligt hur ni reagerar. Vissa saker förstår jag inte alls. Hur ni kan må dåligt av beskrivningar, berättelser och annat.

Men jag har ju i vart fall inte uppmanat en pappa att våldta sin unge. Inte heller har jag erbjudit en mamma 10.000kr för att våldta en 2-åring. Det har ju faktiskt Dumpen gjort.

Hade Dumpen inte gjort det så hade kanske inga brott blivit begångna. Tror inte någon tar det jag skriver som en uppmaning. Är det några som normaliserar pedofiler i stor skala så är det Dumpen.

Sidan handlar ju tydligen inte om lyteskomik utan konsumentupplysning åt våra barn. Att kolla på fem tusen snopp-bilder så de vet vilka snoppar de ska undvika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in