2022-07-27, 18:41
Medlem
JuniorDahlens avatar
Nog för att jag suttit och försvarat Dumpen och säkert kommer göra det flera gånger även i framtiden, men det kändes som att fiskaren blev kåt under den senaste chatten.

”Det kommer göra ont i min lilla röv när din stora stock kommer inkörandes samtidigt som jag har din tunga i min mun så jag inte kan skrika”

Helvete vad bisarrt.
Citera
2022-07-27, 18:58
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Nog för att jag suttit och försvarat Dumpen och säkert kommer göra det flera gånger även i framtiden, men det kändes som att fiskaren blev kåt under den senaste chatten.

”Det kommer göra ont i min lilla röv när din stora stock kommer inkörandes samtidigt som jag har din tunga i min mun så jag inte kan skrika”

Helvete vad bisarrt.
Synnerligen lätt att hitta denna gädda. Han kommer från Balkan och har ingen språkkänsla. När fiskaren använder uttryck som stock och vedträ borde man bli rejält misstänksam. Ser betydligt äldre ut än vad han är också. Man måste ändå ge honom cred för inlevelsen:

Rasmos! Den väntar po dig! Den här koken den väntar po dig Rasmos! Den väntar po dig!

Samtidigt vet man inte om man ska skratta eller gråta. Det är så privat, det han gör i videon. Tragiskt.
Citera
2022-07-27, 19:01
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Självklart gör Dumpen det svårt för sosse-fingrarna. Jag tror det hänger ihop med skilsmässan från 2forty2. Patriks förklaring är gullig men inte ren.

Snygg-Saras swishhistorik kan väl hållas utanför föreningen.
Och nu vill de ha swisharna märkta med "gåva"
Kanske är gåvor undantagna deklaration?
Citera
2022-07-27, 19:04
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

I sådana fall har de fel.
Citera
2022-07-27, 19:08
Medlem
Citat:

Snygg-Sara kanske är petad som mottagare och swishen är kopplad till en annan person. Står det gåva i meddelandet så är pengarna öronmärkta till Dumpens dieselkostnader. Suspekt är det i vanlig ordning.
Citera
2022-07-27, 19:08
Medlem
goofers avatar
Citat:
I sådana fall har de fel.

Varför kan de vilja ha det specificerat gåva då?
Citera
2022-07-27, 19:09
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Snygg-Sara kanske är petad som mottagare och swishen är kopplad till en annan person. Står det gåva i meddelandet så är pengarna öronmärkta till Dumpens dieselkostnader. Suspekt är det i vanlig ordning.
Ja det blir mer och mer suspekt, på facebooksidan rasar Sara för fullt och sluggar i trådarna.
Hon verkar inte vara i balans.
Citera
2022-07-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ja det blir mer och mer suspekt, på facebooksidan rasar Sara för fullt och sluggar i trådarna.
Hon verkar inte vara i balans.

Hetlevrad madame. Kanske blir glad av lite swish så här på kvällen.
Citera
2022-07-27, 19:14
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Varför kan de vilja ha det specificerat gåva då?

https://cornucopia.se/2020/08/swishpengar-for-utfort-arbete-ar-inte/
Citera
2022-07-27, 19:17
Medlem
Senaste gäddan skriver ju både förnamn o adress i sin chat med fiskaren, det ger enbart en träff. Inte för smart, men det kunde man väl inte vänta sig heller. Dessutom äger den personen en Mercedes-Benz ML 320, precis en sådan som gäddan kör iväg i under konfrontationen.
Citera
2022-07-27, 19:25
Medlem
när jag ska i på dumpen får jag
avast antivirus varning
avbrutit anslutning dumpen.se
infekterad URL:TechScam
Citera
2022-07-27, 19:32
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Helvete vad bisarrt.
Inte speciellt upphetsande, tycker jag.
Det var nog det "värsta" fiskaren kunde komma på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in