2022-02-05, 18:52
Medlem
fluffypuffys avatar
Nu har jag suttit i flera timmar och scrollat på dumpen och kollat uthängningar.
Först var jag lite skeptisk till hela initiativet då det definitivt hamnar under brottsprovokation. Egentligen tycker jag nog att polisen ska sköta sådana här saker och inte privatpersoner.
Men.. Om dom kan rädda ETT barn genom det dom gör (förmodligen många fler) så är det ändå värt det.
Citera
2022-02-05, 18:58
Medlem
Den sista gubben som de har lagt upp ikväll är bilderna så vidriga så man bör inte har eller ska äta 🤮
Citera
2022-02-05, 18:59
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Den gemensamma nämnaren när det gäller sexuella övergrepp på barn, djur, och lik är väl att dessa inte kan försvara sej. Läste nyligen om ett fall, finns under Aktuella brott, där en man hade våldtagit ett flertal demenssjuka på ett äldreboende. Det finns bevis i form av foton som han själv hade tagit.
Demenssjuka är också helt försvarslösa och kan inte t.ex på morgonen berätta om övergrepp som hänt på natten. De blir oroliga men kan inte sätta ord på vad som har hänt.

Bra sammanfattning. Jag tänkte just på dylikt, då vissa här ju tycks anse att vanliga män vill stoppa kuken i munnen på småbarn. ( se tidigare inlägg i tråden).

De riktigt hårdkokta pedofilerna lär dock inte dyka upp på Dumpen, såvida man inte börjar använda sig av andra metoder.
Citera
2022-02-05, 19:01
Medlem
MostyBlejsXs avatar
https://dumpen.se/2022/02/05/mannen-med-osten-napp-igen/

Ytterligare en äcklig lastbilschaffis, man blir spyfärdig
Citera
2022-02-05, 19:04
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
Den sista gubben som de har lagt upp ikväll är bilderna så vidriga så man bör inte har eller ska äta 🤮

Hans självinsikt borde vara nära nollpunkten.

Ännu en efterbliven? 🤔
Citera
2022-02-05, 19:05
Medlem
Vet inte vad det där med Dumpen leder till. Tiden får utvisa det.

Men Patrik har hoppat 242. Det är oavsett suveränt!
Citera
2022-02-05, 19:11
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Hans självinsikt borde vara nära nollpunkten.

Ännu en efterbliven? 🤔
Det borde ju vara en självklarhet att man bör ha en tvättad kuk om man ska fota och göra någon kåt.
Och varför skickar han en bild där det ser ut som han fått stryk med knäckt näsa och sår?
Han kan ju inte vara totalt efterbliven då han uppenbarligen klarar av att köra lastbil.
Nej jag förstår verkligen inte vad som försiggår i dessa huvuden...
Citera
2022-02-05, 19:12
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Sajten verkar ligga nere. De får nog ta också köpa loss lite mer bandbredd. Sajten verkar gå ner ganska ofta numera vilket är förståeligt då några tusen ska in samtidigt när det kommer upp en ny film.

Det enda man kan trösta sig med angående den senaste gubben är att med stor säkerhet ingen 13-åring skulle stämma träff med gubben efter att ha sett dom bilderna, det blir lite som fenomenet Frankensteins gravidmage igen, men nu i form av skitiga kuken....

Ja herregud vad ska man säga. 😂
Citera
2022-02-05, 19:15
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det borde ju vara en självklarhet att man bör ha en tvättad kuk om man ska fota och göra någon kåt.
Och varför skickar han en bild där det ser ut som han fått stryk med knäckt näsa och sår?
Han kan ju inte vara totalt efterbliven då han uppenbarligen klarar av att köra lastbil.
Nej jag förstår verkligen inte vad som försiggår i dessa huvuden...

Jag tycker att han förtjänar att hängas ut. Men det fattar ju en idiot att en 13-årig tjej knappast skulle vilja träffas om han visar den kuken och fula tryne. Så jag utgår från att man åter igen har trollat en mupp.

Dumpen börjar likna en humorsajt..
Citera
2022-02-05, 19:17
Medlem
Senaste lastbilchaffisen. Fyfan vilket äckel hur efterbliven är man om man kallar sig för ostkuken och dessutom skickar en kukbild full med fläns. Nä fyfan, Vidriga peddo gubbe.
Citera
2022-02-05, 19:21
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolfnigger
Senaste lastbilchaffisen. Fyfan vilket äckel hur efterbliven är man om man kallar sig för ostkuken och dessutom skickar en kukbild full med fläns. Nä fyfan, Vidriga peddo gubbe.

Om jag inte visste det var på riktigt skulle jag tro det är parodi.
Citera
2022-02-05, 19:24
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han kan ju inte vara totalt efterbliven då han uppenbarligen klarar av att köra lastbil..

Säg inte det. Anders Eklund tex var väl inte ybersmart han heller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in