2021-08-20, 14:40
Medlem
"Han skulle döda en av landets mest kända programledare.

”Jag kommer att skära halsen av den där jävla bögen”, ska den 36-åriga man ha ringt och sagt.

Nu åtalas han misstänkt för olaga hot.

”Det är tråkigt när sådant här händer”, skriver programledaren i ett sms."

Det var en reklam som gjorde mannen förbannad och ringde därför kundservice och dödshotade programledaren.

Enligt polisanmälan sa han att han skulle ”skära halsen av den där jävla bögen” (syftar på programledaren).

Någon som vet vem programledaren är och vem mannen är?

Mannen ska ha krävt att advokat Johan Eriksson ska försvara honom, men fick avslag. Mannen ger sig inte och vill verkligen att Johan Eriksson ska utses som försvarsadvokat åt honom. Mannen överklagade avslagsbeslutet till Svea Hovrätt.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ja37az/hotade-att-skara-halsen-av-kand-programledare
Citera
2021-08-20, 15:53
Medlem
Per lärnström? Daniel Hellenius?
Citera
2021-08-20, 16:00
Medlem
pontus gårdinger?
Citera
2021-08-20, 16:27
Medlem
stinkyjoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
pontus gårdinger?

Hahahaha... Tack för gapskrattet som fick kaffet att hitta ut ur näsan på mig. Stor humor.
Citera
2021-08-20, 16:36
Medlem
Jag är minst lika nyfiken på vilken produkt som reklamen handlade om. Visst är vissa reklamavbrott påfrestande men jag brukar inte bli mer triggad än att jag bara låter bli att köpa den aktuella produkten.
Citera
2021-08-20, 17:27
Medlem
Readyfreddies avatar
Ringer kundservice

Varför inte spy galla över usel reklam i den här tråden istället som normalt folk?
(FB) Värsta reklamfilmen?

Finns det någon programledande homofil som gör reklam? Jag ser inte på tv så jag har ingen aning.
Citera
2021-08-20, 17:34
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Visst är vissa reklamavbrott påfrestande men jag brukar inte bli mer triggad än att jag bara låter bli att köpa den aktuella produkten.
Samma här och jag passar även på att kolla runt på andra kanaler men av någon outgrundlig anledning är reklampauserna synkade...
Citera
2021-08-21, 08:51
Medlem
kingofwestcoasts avatar
"Sveriges mest kända" inte kändaste. Ville bara få det ur mig 🧐
Citera
2021-11-16, 21:24
Medlem
grungewhores avatar
Jag gissar på han det frikyrkliga Postkodslotteriäcklet. Vad han nu heter? Hans anlete i rutan triggar igång mordiska tankar hos de flesta skulle jag tro.
Citera
2021-11-16, 21:30
Medlem
GlennHooks avatar
Det måste vara Rickard Sjöberg, och så jävla mycket reklam som dem sänder ut så är antagligen ett sånt hot berättigat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in