2021-08-20, 15:38
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Du vet va jag menar min son

Säg det inte då som om hon försökt hålla det hemligt.
Citera
2021-08-20, 15:57
Medlem
Fattar inte varför det här skulle vara kontroversiellt. De är rebeller mot konservativa värderingar att en kvinna ska hålla käft och stanna i köket. Är väl helt i linje med feminism. Kvinnan ska ha makten över din egna sexualitet oavsett vad en man tycker. Oavsett om det är en religiös fundamentalist eller konservativ politiker.

Ts har gjort en halmgubbe som hen argumenterar mot.
Senast redigerad av JacRousseau 2021-08-20 kl. 15:59.
Citera
2021-08-20, 16:06
Avstängd
Snacka om tragiskt.

Hon har för övrigt inte åldrats väl.
Citera
2021-08-20, 16:18
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
https://fansmetrics.com/xxpussyriotxx

De räknar ut hur många som följer osv. minst 17k dollar tjänar hon… jag blir fan irriterad på hur lätt det är att tjäna pengar som tjej. Det är ju ett paradigm skifte rent historiskt hur ekonomin skjuter över från män till kvinnor på oerhört kort tid.

Hon är en i mängden dessutom. Det finns helt vanliga tjejer från Sverige som är aktiva på den sidan med högre månadslön.

Pussy Riots OnlyFans konto krossar feministisk ideologi med fakta och logik.
Citera
2021-08-20, 17:16
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag är inte på hennes sida egentligen, däremot köper jag inte att det skulle vara hyckleri baserad på det svepande trams som TS och hans gelikar presenterar.

Det är vad jag tänker med.
Citera
2021-08-20, 17:19
Medlem
WordWarriors avatar
Jag har nu läst igenom merparten av tråden. Många har genomskådat det flagranta hyckleriet. Sedan har det dykt upp många andra feministiska hycklare i tråden som talar om "sexpositiv feminism", någon som inte existerar i praktiken, och som inte har något inflytande överhuvudtaget. I västerländsk politik och media är det marxistisk radikalfeministisk och sexnegativ feminism som gäller över hela linjen.

Ni rabiata feminister som påstår att feminismen är så jävla sexpositiv, även till manlig sexualitet, porr och samtyckande prostitution: visa nu att ni inte hycklar - välkomna till prostitutionsforumet och argumentera för ett avskaffande av sexköpslagen, och säg "you go girl!" till sexarbetarna i och utanför forumet.

Till er som anklagar mig för att representera främmande makt så har jag lite pausmusik, tills jag dyker upp igen senare under kvällen och natten. Innan vi ses ha en trevlig fredagskväll, ta ett par drinkar och koppla av...
https://www.youtube.com/watch?v=tPqOc4lOYuk
Citera
2021-08-20, 17:26
Medlem
stone_sleepers avatar
Den dagen det går att försörja sig som man på att sälja kukbilder via nätet kan vi säga att vi nått total jämställdhet. Vi har mycket kvar att göra.
Citera
2021-08-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hbtq4life
Enda problemet med din logik är återigen människans natur. Män dras sexuellt till kvinnor som visar fittan, men kan inte ta dem på allvar. Det är ett val dessa kvinnor gör och de vill diktera konsekvenserna. Visar du fittan så kan du tyvärr inte bli tagen på allvar.
Skulle inte gå så långt som att det är människans natur, men du har säkert rätt i att det ofta är så.

Jag ser dock inte hur detta påverkar något av det jag har påstått. Vari ligger problemet?
Citera
2021-08-20, 17:44
Medlem
OrangePicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag har nu läst igenom merparten av tråden. Många har genomskådat det flagranta hyckleriet. Sedan har det dykt upp många andra feministiska hycklare i tråden som talar om "sexpositiv feminism", någon som inte existerar i praktiken, och som inte har något inflytande överhuvudtaget. I västerländsk politik och media är det marxistisk radikalfeministisk och sexnegativ feminism som gäller över hela linjen.

Ni rabiata feminister som påstår att feminismen är så jävla sexpositiv, även till manlig sexualitet, porr och samtyckande prostitution: visa nu att ni inte hycklar - välkomna till prostitutionsforumet och argumentera för ett avskaffande av sexköpslagen, och säg "you go girl!" till sexarbetarna i och utanför forumet.

Till er som anklagar mig för att representera främmande makt så har jag lite pausmusik, tills jag dyker upp igen senare under kvällen och natten. Innan vi ses ha en trevlig fredagskväll, ta ett par drinkar och koppla av...

Du verkar mest förvirrad. Sexpositiv feminism är inte någon liten nisch, det rör sig om en ganska betydande andel feminister, framförallt utomlands. Det är ganska uppenbart för alla som följer politik. Du verkar se på världen utifrån en väldigt snäv (och svensk) synvinkel där den formen av feminism varit mindre populär.
Citera
2021-08-20, 17:49
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Hon kanske är en sån där liberal och sexpositiv feminist?
Citera
2021-08-20, 17:51
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Du är för dåligt insatt i det du vill attackera. Då framstår du bara som dåligt påläst, du åstadkommer ingenting.
Citera
2021-08-20, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Säg det inte då som om hon försökt hålla det hemligt.

Missuppfatta det inte så som en feministisk PK hora
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in