2021-10-28, 13:27
Medlem
Det livesändes tydligen på Twitch-plattformen. Kan man se denna video någonstans? Skicka gärna en länk/dl.
Citera
2021-10-28, 13:33
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Ingen polis eller så som påpekat till GM att han inte själv är vit?

Förstår inte, jag har sett två bilder. På den ena har han brunfärgad hals, den andra vita händer och vit hals, det skrivshär atthaninte är etnisk svensk. Varifrån är pojken då? Finns det en FUP?
Citera
2021-10-28, 13:38
Medlem
BiffTannens avatar
Finns videon som han livesände kvar att se?
Citera
2021-10-28, 14:02
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Förstår inte, jag har sett två bilder. På den ena har han brunfärgad hals, den andra vita händer och vit hals, det skrivshär atthaninte är etnisk svensk. Varifrån är pojken då? Finns det en FUP?

Colombian/indien. Är som vanligt kvällstidningarna gillar att dra upp ljusstyrkan, så att alla GM ser så ljusa ut som möjligt i hyn.
Citera
2021-10-28, 14:36
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:

Hans pappa är från Colombia och hans mamma är från Sri Lanka.

Media har vitpixlat honom rejält.
Citera
2021-10-28, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Är denna bild manipulerad?

Dvs han bör väl vara mörkare i hudtonen

https://tt.omni.se/larare-kom-i-vagen-knivhoggs-i-skoldadet/a/5GW8g6
Även en brun datanörd blir vit när han sitter inne hela sommarlovet och inte får något solljus.

Om bilden är manipulerad så skulle jag i första hand misstänka honom själv...
Citera
2021-10-28, 15:02
Medlem
judenhetens avatar
Citat:

FUP finns här: (FB) 15-årig elev knivhögg lärare, Källebergsskolan, Eslöv, 2021-08-19
Citera
2021-10-28, 15:47
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det gjorde dom inte, ALP var redan vit till att börja med.

Exakt.

Samma skrot och korn, bara olika pigment. Spelar det någon roll? Bara för flashbackidioterna.
Citera
2021-10-28, 15:55
Avstängd
konstapels avatar
Ganska talande att liten p7 undersökning kom fram till att han förmodligen led av en allvarlig psykisk störning vid tiden för dådet.

Typexempel på mentalt förvirrad rasblandning som vet att han inte hör hemma här.

SvD har en lång artikel om honom och om faran med "pojkrumsterrorister" men ingenstans får man veta att "nazisten" har etnisk bakgrund från Colombia och Sri Lanka.

https://www.svd.se/intresset-for-attentat-och-vald-sags-som-skamt

Allt för att förleda läsarna att tro att det handlar om en etnisk svensk nazist, djupt oärligt som vanligt från msm.
Citera
2021-10-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollansiktet
Det livesändes tydligen på Twitch-plattformen. Kan man se denna video någonstans? Skicka gärna en länk/dl.

Citat:
Ursprungligen postat av BiffTannen
Finns videon som han livesände kvar att se?
ja den ligger kvar på förstasidan
Citera
2021-10-28, 16:56
Medlem
En adopterade pojk från Asien med nazisympatier som media redogör för men inte hans etnicitet och uppväxt i ett miljöpartistiskt hem som det också tala tyst om, kan det blir mer svenskt.
Citera
2021-10-28, 17:27
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
ja den ligger kvar på förstasidan

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto