2021-10-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Videon var ändå magstark måste jag säga. Speciellt när läraren gnyr och åmar sig.. På något sätt var det ändå komiskt med den svartklädda tjejen som skanderar ”inga rasister på våra gator” medans läraren ligger och blöder
har du länk?
Citera
2021-10-18, 20:26
Medlem
Gärningsmannen är av utländsk härkomst, det råder det inga som helst tvivel om
Citera
2021-10-18, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ringdinger13
har du länk?

Finns ingen sådan länk, det är rent påhitt.
Citera
2021-10-18, 20:39
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det är nog dags för dig att gå till specsavers. Titta i länken som du fick av Blondins. Fö har msm inte publicerat några bilder av honom.

Lite Eric Saade över utseendet, men skulle inte förvåna mig om kameran spelar ett spratt och han är helt ljushyad. Han har ändå har ett svenskt namn (eller?) och har sannolikt fått en kulturellt sett svensk uppväxt, om det nu spelar någon roll.
Citera
2021-10-18, 20:46
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Lite Eric Saade över utseendet, men skulle inte förvåna mig om kameran spelar ett spratt och han är helt ljushyad. Han har ändå har ett svenskt namn (eller?) och har sannolikt fått en kulturellt sett svensk uppväxt, om det nu spelar någon roll.

Varken hans mamma eller pappa är etniska svenskar så hur skulle han kunna vara svensk?

Hans pappa är från Colombia och hans mamma har asiatiskt ursprung.
Citera
2021-10-18, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osdcalm
Gärningsmannen är av utländsk härkomst, det råder det inga som helst tvivel om

Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Jaaaa. Diskuterats flertal ggr. Han är adopterad och uppfostrad som svensk. Hans utseende ser inte svenskt ut, om det nu var intressant.
Citera
2021-10-18, 20:50
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Varken hans mamma eller pappa är etniska svenskar så hur skulle han kunna vara svensk?

Hans pappa är från Colombia och hans mamma har asiatiskt ursprung.

Jahaja. Fel av mig då. Trodde att han identifierade sig som nazist (av äldre inlägg att döma) och ni diskuterade huruvida han är svensk eller ej.
Citera
2021-10-18, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cambria
Han var inspirerad av Moskéattacken i Christchurch och där gärningsmannen livesände omkring 17 minuter av attentatet. En av de 4 misstänkta,Tarrant skrev ett manifest som ger 21 års fängelse att bara läsa,kopiera eller ,inneha. Om 15 åringen har laddat ner manifestet ger alltså fängelse. Han hade gjort en lista på lärare och elever som han skulle avrätta och därav så många åtalspunkter. Att han inte genomförde planen tyder på att han inte är psykisk sjuk och kommer få fängelse.

Det ger fängelse i NZ.

I Sverige ger det väl fan inte fängelse för att man laddat hem en PDF. I så fall borde ju Mein Kampf ge fängelsestraff. Löjligt.

Sedan generellt:

Nu är jag redan gammal 90-talist, men för fan många killar ritade ju SS och nazi kors i skolan o skit hela tiden, ingen brydde sig. Det var lite "edgy" lite småkrimminelt liksom. Jag gjorde inte det då jag var väluppfostrad och väldigt rädd/blyg men inte fan blev jag upprörd eller tal om anmälan när andra gjorde det.

Sedan fick ju lärarna lyfta ut barn genom att dra upp dem i håret och släpa ut dem. Sett en lärarinna göra detta flertalet gånger mot den utlänsska spazz/damp ungen vi hade i klassen som störde alla. Ingen hade telefonen uppe heller för då tog läraren den direkt och man fick tillbaka den när dagen var slut.
Senast redigerad av dismisswall 2021-10-18 kl. 21:12.
Citera
2021-10-18, 21:10
Medlem
DunderKanins avatar
Märkligt att GM väljer att hugga en vit lärare när han är högerextremist.
Citera
2021-10-18, 21:23
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Han ser inte särskilt svart ut på MSM:s bilder av honom. Bland annat händerna ser vita ut.

Citat:
Ursprungligen postat av DunderKanin
Märkligt att GM väljer att hugga en vit lärare när han är högerextremist.

Är det en omvänd version av den vite norrmannen som sköt folk med pilbåge?
Citera
2021-10-18, 21:26
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Menar du att seriemördare är friska, eller vad? Det är väl många kvinnor som faller för psykfall, vad jag vet. Det finns väl många trådar om det här på FB.

Diskuterar vi verkligen om det här missfostret kommer att få fitta eller inte för att han knivhögg en lärare?

Vi säger så här då. Medicinerna han kommer att behöva ta resten av sitt patetiska jävla liv, kommer inte att vara till någon fördel för hans balle. Ska vi lämna det där?
Citera
2021-10-18, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Diskuterar vi verkligen om det här missfostret kommer att få fitta eller inte för att han knivhögg en lärare?

Vi säger så här då. Medicinerna han kommer att behöva ta resten av sitt patetiska jävla liv, kommer inte att vara till någon fördel för hans balle. Ska vi lämna det där?

Vad du fokuserar på om han får ligga eller inte. Ser du ned på personer som inte får ligga?

Förmodligen kommer han får göra det pga nedan feonomen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in