2021-08-17, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Visst är det SJUKT konstigt att man inte dömer etniskt svenska våldtäktsmän för våldtäkterna som de begått.... Makes no sence...
Nu förhåller det ju sig dock tvärtom. Svenska män blir fängslade på ogrundade misstankar medan kamelryttare och negrer kan begå grymma våldtäkter och få skadestånd trots bevisning.
Sug på den din jävla rysstrollfitta.
Senast redigerad av Kalkonkungen 2021-08-17 kl. 02:48. Anledning: Tillägg
Citera
2021-08-17, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern.ger.er.allt
Jävla bullshit, räknar du inte "dömmande" som psykisk misshandel eller??

Om 1 vit man våldtar får alla vita män i Sverigr skit.

Om 1000 blattar våldtar så välkomnar ni mer blatte kuk mellan benen

MAKES NO SENSE eller hur var det??
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Nu förhåller det ju sig dock tvärtom. Svenska män blir fängslade medan kamelryttare och negrer kan begå grymma våldtäkter och få skadestånd.
Nu gaslightar ni bara och projicerar på invandrare sådant som ni själva gör.

Det är väldigt vanligt bland narcissister att göra så.
Citera
2021-08-17, 02:51
Bannlyst
Citat:
Nu gaslightar ni bara och projicerar på invandrare sådant som ni själva gör.

Det är väldigt vanligt bland narcissister att göra så.

Och du misshandlar andra psykiskt som säger narcissister till goda och hårt arbetande individer.

Hur känns det att vara dålig och elak?
Citera
2021-08-17, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Nu förhåller det ju sig dock tvärtom. Svenska män blir fängslade på ogrundade misstankar medan kamelryttare och negrer kan begå grymma våldtäkter och få skadestånd trots bevisning.
Sug på den din jävla rysstrollfitta.
Aldrig någonsin så har en man med utländskt ursprung kallat mig för hora eller fitta. Jag överdriver inte, utan jag menar verkligen aldrig någonsin.

Svenska män däremot kallar kvinnor för det ungefär 100 miljarder gånger varje dag. Precis som du och jokern. Svenska män är kvinnomisshandlare.
Citera
2021-08-17, 03:09
Avstängd
Citat:
Majoriteten blir våldtagna av etniskt svenska, antifeministiska, misogyna och kvinnohatande män med konservativa värderingar. Så de röstar garanterat inte på SD iaf.

Ironisk då antar jag hehe.

Eller du kanske menar att det är de hjärntvättade feministerna som tänker på det sättet.
Citera
2021-08-17, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Håll käften din jävla feminist!
Till och med jag som inte skulle rösta på SD vet att det inte är sant.
Det kanske inte spelar nån roll om vem som våldtar vem men om man är emot våldtäkt så borde man hålla sig till fakta.
Hur "vet" du det?

Är du en kvinna alltså? Hade fått för mig att du var en man.
Citera
2021-08-17, 03:53
Medlem
Säg det. Hur röstar folk efter att de har varit med om trafikolyckor? Fortsätter de ändå att tro att fördelarna med att ha kvar biltrafiken överväger nackdelarna, trots att de blivit personligt drabbade? Eller ändrar de sin politiska uppfattning och börjar rösta på Miljöpartiet?
Citera
2021-08-17, 04:52
Medlem
HermannWirtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Säg det. Hur röstar folk efter att de har varit med om trafikolyckor? Fortsätter de ändå att tro att fördelarna med att ha kvar biltrafiken överväger nackdelarna, trots att de blivit personligt drabbade? Eller ändrar de sin politiska uppfattning och börjar rösta på Miljöpartiet?
Bra fråga! Hur röstar folk efter att de fått en dålig rätt på restaurangen? Hur röstar folk efter att de snubblat på en gatusten på stan?

Av de tio värsta serievåldtäktsmännen i hela världen är 5 av dem vita anglosaxare.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_serial_rapists

I Sverige är den värsta serievåldtäktsmannen Örebromannen Niklas Eliasson. Kanske därför flickorna röstar för mer invandrare?
Senast redigerad av HermannWirtz 2021-08-17 kl. 04:55.
Citera
2021-08-17, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det får du fråga dom, för mig är det obegripligt varför man vill ha hit människor som våldtar som också ha en förlegad syn på kvinnor.
För mej är det obegripligt att du inte förstår att godhetsknarkande övervinner i längden rädsla och har du knarkande kompisar är valet klart. Du vill inte stå ut som en rasist, kanske de tänker

Tankarna går, tror jag ... Jag borde inte varit där, han är bara skadat, annan kultur och kunde inte motstå, inga "socialworkers" att gå till som i deras länder. Var inget offer säger kompisarna, försvara dej mot de få som våldtar. Är det 1%? Så tror jag de tänker, men vet inte.

1 miljon import av presumtiva våldtäktsmän, 1000 överfall blir bara 1 promille! Försumbart tycker regeringen and the show goes on.
Citera
2021-08-17, 05:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
De röstar vänster. Det är den vite mannens fel att de blev våldtagna av en eller flera blattar.
Precis. För i hennes värld hade det lika gärna kunnat vara Kalle och hans kompisar som gängvåldtog henne. Hennes väninnor håller med. Sedan röstar de alla på Mp ännu en gång.
Citera
2021-08-17, 05:48
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Precis. För i hennes värld hade det lika gärna kunnat vara Kalle och hans kompisar som gängvåldtog henne. Hennes väninnor håller med. Sedan röstar de alla på Mp ännu en gång.
”lika gärna”? Det är ju ett faktum att den strukturella rasismen, patriarkatet samt avsaknad av iPhone är de bakomliggande faktorer som tvingar våra invandrade vänner från icke-skidåkande nationer att begå såna här handlingar som väl egentligen bara kan klassas som brott när de är begångna av vita män.
Citera
2021-08-17, 06:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
”lika gärna”? Det är ju ett faktum att den strukturella rasismen, patriarkatet samt avsaknad av iPhone är de bakomliggande faktorer som tvingar våra invandrade vänner från icke-skidåkande nationer att begå såna här handlingar som väl egentligen bara kan klassas som brott när de är begångna av vita män.
Ja. Så när Mustafa och hans polare gängvåldtar så beror det på att de stackars grabbarna protesterar mot sitt utanförskap på det enda sätt de förmår i det kalla rasistiska Sverige. När Kalle och hans blonda vänner gängvåldtar (för det läser vi ju om varje dag i tidningarna) så beror det på att de är onda.

Hashtag vänsterlogik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in