2021-08-19, 07:48
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollinghand
Han erbjuder bl.a. "Bears", "Foreskin", "Rimming", "Daddy" och "Twinks". Någon som vet vad det innebär...?

Fan vad jag känner mig gammal

Men förmodligen så är det aktiviteter som man redan visste... med nya modernare överskrift.

Ungefär som när barnen kommer hem från gymmet och berättar vilka övningar dom gjort.
Citera
2021-08-19, 09:43
Medlem
WIGGE666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollinghand
Han erbjuder bl.a. "Bears", "Foreskin", "Rimming", "Daddy" och "Twinks". Någon som vet vad det innebär...?

Nu är jag inte alls helt säker men Bear = Hårig större man, Twink = Liten ung man. "Foreskin" antar jag är docking, typ koppla ihop sina penisar med förhuden.
Citera
2021-08-19, 10:26
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WIGGE666
Nu är jag inte alls helt säker men Bear = Hårig större man, Twink = Liten ung man. "Foreskin" antar jag är docking, typ koppla ihop sina penisar med förhuden.

Juste, så var det ja (Twink), en liten nätt kille. Och gärna lite feminin med väl, eller 🤔..?
Citera
2021-08-19, 11:15
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Det måste vara en av de mest meningslösa sexuella grejerna någonsin. Ungefär som att vara foot fag och ha käften full med tår.

Nåväl, vad har ludret för kunder då? Kan vi får lite smaskig information om kända gaylords som han möter på billiga Scandichotell?
Citera
2021-08-19, 18:52
Medlem
varfors avatar
Citat:
Det implicerar väl att han bör ha en till under sina vingar? Kopleri.... ajajaj, det är allvarliga brott.
Vilka finns skrivna på hans adress med "motsatt" kroppstyp?
Får inte ihop det på annars.
Citera
2021-08-20, 07:07
Medlem
Zlixs avatar
Antingen blev han busted eller så var annonsen fake, borta är den iaf! 🥲
Citera
2021-08-20, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aoede
Såg att AE senast var aktuell här: http://www.vakentimmar.com/2021/06/musikminne-fran-andres-esteche.html?m=1

Har han bekräftat el. dementerat någonstans?
Citera
2021-08-20, 17:21
Avslutad
Tror det är ABC-stjärnan.
Citera
2021-08-20, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varfor
Det implicerar väl att han bör ha en till under sina vingar? Kopleri.... ajajaj, det är allvarliga brott.
Vilka finns skrivna på hans adress med "motsatt" kroppstyp?
Får inte ihop det på annars.

??? Förstår inte din undran. Har har väl inte någon annan 'under sina vingar'. Ingen annan skriven på hans adress... Detta är ju tjänster han säljer. Förklara dig gärna!!!
Citera
2021-08-20, 18:53
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
??? Förstår inte din undran. Har har väl inte någon annan 'under sina vingar'. Ingen annan skriven på hans adress... Detta är ju tjänster han säljer. Förklara dig gärna!!!
Säljer han både "bear" och "twink" kan han omöjligt tillgodose bägge. Det är den ena eller andra, annars behövs tid för att "bygga om" kroppen. Det är min tanke.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in