Citat:
Fan vad jag önskar jag kunde säga samma sak.. har kört den kombon från idenex och även från peptidshoppen på hb...
Och kört länge..
Inget blir bättre med mina armar .
(Tennisarmbåge i numera båda armarna) ..
Opererat ena armen och inte ens det hjälpte.
Kanske haft otur med märkena men peptidshoppen har ju fått oerhört bra recensioner
Kanske ska testa north gear då
Och kört länge..
Inget blir bättre med mina armar .
(Tennisarmbåge i numera båda armarna) ..
Opererat ena armen och inte ens det hjälpte.
Kanske haft otur med märkena men peptidshoppen har ju fått oerhört bra recensioner
Kanske ska testa north gear då
Vad trist! Kan ju vara värt att testa North Gear. Allt är individuellt så dina armbågar kanske reagerar bättre på ett annat märke men jag tycker ju att du borde fått resultat på de två märken du testat. Har du provat att öka dosen? Jag fördubblade min dos nu senast och upplevde helt klart både snabbare och bättre effekt.
Har du gått till en duktig naprapat och fått tips på vad du själv kan göra? När min ena armbåge var som värst, hade jag så ont att jag inte kunde skruva av korken på en PET-flaska. Då var massage ett tips, ett annat var att lägga på omväxlande kalla (tex en påse med frysta ärtor) och varma omslag men naprapaten visade mig också ett sätt "bända ut" armbågsleden som direkt gjorde att jag kände hur någonting som hade varit spänt, släppte betydligt. Det här gjorde jag 10-20 gånger varje dag.
Fast det låter onekligen som du har en rejäl uppförsbacke om inte ens operation har hjälpt
Hoppas en fördubblad dos av TB-500 och BPC-157 trots allt kan vara lösningen! Om du ändå ska beställa nya peptider så kan det ju vara värt att testa North Gear.