Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Haha, din sur-Janne
Jag har turen att inte alls få några biverkningar. Mast är en "snäll" steroid och 200 mg är en låg dos så den borde inte slå så hårt på dig. Men allt är individuellt och ett prepp/dosering som andra inte känner av, reagerar någon annan på. Ta allas vår PreppBerra, han tålde höga doser av stygga Trenbolon men mådde urdåligt på deca.
Men för att svara på din fråga så är min erfarenhet av Mast E & P mest bara Toppen med stort "T"
Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Detta med att brygga mellan två kurer som gör armkrok, är så logiskt. Om man nu är, som jag uppenbarligen är, redo att ta den risk som det innebär att
inte låta kroppen vila mellan kurerna genom att vara helt OFF alternativt ligga på TRT. I dag sätter jag sista sticket NPP & Testo P och from i morgon måndag blir det bara 300 mg Tren E och 250 mg Testo C + bryggan i form av 375 mg EQ. Alltså, det är den totala veckodosen som jag kommer fördela på två stick; måndagar och torsdagar.
Jag har ingen erfarenhet av Primo men jag har varit sugen på att testa i flera år. Det som hållit mig tillbaka är prislappen. Är det liksom värt att köra Primo vs tex billigare Mast eller egentligen: Är Primo så mycket bättre än Mast? Nu lutar allt åt att ja; det är värt det. Så Primo står på önskelistan
Om ditt mål är att fortsätta bygga massa, är Testo C + Deca den klassiska stacken (många färdigblandade mass-mixer består av just dessa två) alternativt min nya favorit - som du vet - i form av NPP + Testo P.
+16 kg på ett år? J*vars, vilken resa - bra kämpat! Dessutom ett bra bevis på att man inte behöver ligga på monsterdoser för få bra utväxling. Mina första kurer var 250 mg testo C i veckan - och jag fick fantastiska resultat.
Vad ligger du på nu? Bara Testo och hgh? När körde du senast Testo och deca?
Jag kommer följa upp med kontinuerliga blodprov och stämma av när jag har 6 veckor kvar, ser allt bra ut så är planen att brygga med primo 300mg samt gå ner på 150-200mg testo / vecka efter nuvarande cykel (och som alltid lite tillväxt)
Jag funderar på att köpa "roidtest" för att säkerställa kvaliteten på min primo, köper den hyfsat billigt. Och som jag ser det så spelar det ingen roll om jag lägger mer pengar när jag redan investerar en del. Sett till hälsa och resultat så har jag valt att inte se på kostnaderna
Gällande NPP + Testo P, denna är given och ska testas så småningom. Vad är anledningen till snabbare ester på teston? Borde funka lika fint med enantate? IOFS en kortare kur på 12 veckor är hanterbar med många stick..
En kort historik senaste året..
- Jag började med 250mg testo i veckan och laborerade upp och ner samtidigt som jag drack en flaska vin om dagen. Fick gynokänningar och gick ner till 150mg i veckan och låg där ett tag. Efter cirka 4-5månader så körde jag min första ordentliga cykel på 400mg testo och 200mg deca. Gick upp 10 kilo under den här tiden. Det ska tilläggas att jag fortsatt drack minst en flaska vin om dagen. Mina värden blev till det sämre så vid jul så bröt jag allt. Gick ner till 150mg testo och la ner alkoholen för gott (har haft problem med det)
9 februari detta året såg värdena bra ut så jag startade min nuvarande cykel som ska hålla på i 20 veckor. 400mg testo, 300mg deca, 200mg masteron (som jag nu har tagit bort pga biverkningar) samt 4IU HGH dagligen. Till detta kör jag bpc-157, tb-500, ghk-cu, NAD+.
Jag kör alltid HGH, 2IU dagligen på cruise och 4IU på blast.
På nuvarande kur har jag lagt på mig totalt 6 kilo (inget fett)
Så totalt 16 kilo kvalitativ massa och bra styrka på gymmet.
Nu ska jag köra på som vanligt resterande veckor och planera för att brygga eller gå ner på cruise tills värderna har legat stabilt någon månad. Går jag ner på cruise kommer blasta med antingen NPP eller långsiktigt på primo. Målet är att ligga runt 90 kilo kvalitativ muskelmassa och sedan öka upp cardio rejält så jag kan dra milen under 50 minuter.
Trenbolon spökar i bakhuvudet, hade gärna testat med dagliga injektioner, små doser. Men efter erfarenheten med masteron så låter jag nog bli. Är 40+ och behöver ta det lite lugnt. Ska bli spännande att se om ett par veckor om finnar och aggression är borta pga masteronet.