Citat:
Ursprungligen postat av
MuscleShark
Om man inte heter Johan Olsson förstås
Edit: Har för mig att Ferry också va noga med att isolera sig inför stora mästerskap. Så visst går det.....till viss del.
Risken finns ju även att bli smittad på vägen dit eller när man är där. Sedan kan man ju även bli skadad. Att världen blivit så galen att den jagar smittade lika frenetiskt nu som för två år sedan, när till och med den smittade sopan Strandhäll meddelar sig enligt nedan, är både komiskt och tragiskt på samma gång:
Mår efter omständigheterna okej. Ser fram emot att vara tillbaka helt och hållet snarast möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Du hade blivit underkänd på grundkurs 1A i logik eftersom det är en fullkomligt ologisk slutsats. Sen hade du blivit utskickad ur klassrummet för att du fortsatte tjafsa och inte accepterade att du kan ha fel
Kul att du gör dubbelfel genom att hävda anekdotisk bevisföring; eftersom DU inte har blivit sjuk trots att du inte vidtagit några försiktighetsåtgärder så är sådana meningslösa

Jag har i övrigt inte diskuterat någon allmängiltig slutsats. Bara konstaterat fakta. Det är du som försöker få det till någon logisk koppling om omständigheter och sammanhang.
Det är som jag säger. Hennes överdrivna paniska försiktighetsåtgärder hjälpte inte henne. Du kan fortsätta i din grundkurs 1 A. Du är väl inne på femte försöket?