Citat:
Ursprungligen postat av
Baserad.Sickan
Om du hade en styvförälder som bjöd in en massa främlingar att leva i ditt hus och ta del av dina föräldrars arv som de hade slitit hela sina liv för att ge dig så att du kunde ha en bättre standard än de själva haft. Men främlingarna gjorde sig inga ansträngningar, de kaxade mot dig, mördade din bror, våldtog din syster och de gjorde inga investeringar för framtida generationer. Skulle det vara rimligt eller skulle du vilja kasta ut dem?
Men även om dessa främlingar gjorde massor med ansträngningar. Klippte gräset varje vecka, diskade varje dag, var artiga och snälla, till och med MER snälla och artiga än min egna familj, vad säger att jag MÅSTE ha massvis med främlingar inneboende hos mig i mitt eget hus?
Jag tror det är en miss många på vår sida gör, genom att fokusera på alla negativa effekter som invandringen medför och peka på att dessa effekter är anledningen till att vi bör vara emot massinvandringen.
Även om vi hypotetiskt skulle importera miljoner på miljoner av högutbildade östasiater hit, civilingenjörer och doktorer, you namn it, som skulle bidra 10 gånger om till vår välfärd och ekonomi, så rättfärdigar inte det heller att de ska ta över vårt hemland.
INGENTING rättfärdigar att tvinga vårt folk till minoritet i våra hemländer och uppmana oss till att blanda bort oss, absolut nada. Och om någon försöker rättfärdiga det så är man helt enkelt
antivit. Så enkelt är det.