2021-08-12, 11:26
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galengrabb
Jag swishar dig 100kr om det är ngn av dem. Känner dem helt ok då jag träffat dem väldigt ofta då jag gick i skolan där. Aldrig att det är någon av dem.

Så du kan gå i god för alla som jobbar där för att du köpt take-out eller glass där? Blåögd PK-fantast är du.
Citera
2021-08-12, 11:27
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allanamnvarslut
Är du säker på det? Enligt olika tidningar är det skogspartierna intill Silverdals kapell som är platsen för våldtäkten. Har du sett avspärrningarna själv eller gissar du utifrån information du hört?

https://www.mitti.se/nyheter/polisen-soker-vittnen-efter-valdtakt-vid-kapellet/repuhk!gwboRmcCGG5UKgN4ZlEeWA/?fbclid=IwAR1qNci55ay73ydldSHH80ebd2pnkJxguk2FEJrr dEkQLiLzosnACN0KqHc

Det är skogsdungen bakom busshållplatsen Silverdals kapell, mitt emot kyrkogården.
Citera
2021-08-12, 13:52
Medlem
Holdingbreaths avatar
Denna våldtäkt kommer förmodligen att få stor inverkan på de etniska svenska familjerna som bor i området. Det är en ganska trevlig miljö. Men det är inte alltid många människor. Hon våldtogs klockan 18.00 på kvällen. Nu kommer alla kvinnor som bor i små hus att undra om de är säkra.

Silverdals Kapell ligger inte långt från Edsviken. Det finns många stigar vid vattnet genom skogen som kvinnor borde kunna gå och springa på. Men är de säkra? Är någon av parkerna runt Stockholm säker?
Citera
2021-08-12, 16:01
Medlem
Allanamnvarsluts avatar
Ok, på andra sidan Sollentunavägen (Tegelhagssidan) om jag tolkar dig rätt? Dvs där det finns en trädkoja? Hur säker är du på det?

Citat:
Ursprungligen postat av ArnrikHenstad
Det är skogsdungen bakom busshållplatsen Silverdals kapell, mitt emot kyrkogården.
Citera
2021-08-12, 21:26
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allanamnvarslut
Ok, på andra sidan Sollentunavägen (Tegelhagssidan) om jag tolkar dig rätt? Dvs där det finns en trädkoja? Hur säker är du på det?

Jag är 100% säker. I skogsdungen mellan radhus och backen till busshållplatsen finns en stig och det var på denna stig kvinnan gick på när hon blev våldtagen. I denna skogsdunge finns även en trädkoja.
Citera
2021-08-12, 23:10
Medlem
Allanamnvarsluts avatar
Ok, Tack. Så då har alla medier som ringat in brottsplatsen i skogsdungarna runt kapellet fel med andra ord. Såg du avspärrningarna där själv?

Citat:
Ursprungligen postat av ArnrikHenstad
Jag är 100% säker. I skogsdungen mellan radhus och backen till busshållplatsen finns en stig och det var på denna stig kvinnan gick på när hon blev våldtagen. I denna skogsdunge finns även en trädkoja.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in