2021-07-30, 23:16
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Vi har en feministisk regering som också bestämt om invandringen så vi har en feministisk invandringspoliktik idag. Feministerna vill ha hit riktiga män från öst, såna som vet hur man behandlar kvinnor. Feministerna ser vita män som problemet.

Självklart. Den socialdemokratiska feministen tar hir exakt dom invandrarmän hon vill ha. Det är överdrivet storkukade halvapor från dom djungeltäta länderna som prioriteras.
Citera
2021-07-31, 07:37
Bannlyst
Haha jag väntade bara på det här inlägget. Hur kommer det sig att män är så kukfixerade? Jag lider lite av det också, får jag väl erkänna, min egna kuk då. Jag har en extremt stor kuk. 25 cm. Men kvinnorna verkar inte bry sig nämnvärt som jag träffar, utan det är mest jag som är fascinerad av min stora kuk.

Men för återgå till frågan. Människor är till 25 procent djur och drivs av att föröka sig på många plan. Om kvinnor drar hit män som stirrar på dom så kommer svenska män vara mer på hugget att ragga på dom eftersom att vi blir förbannad på att blattar stirrar på dom. Jag tror att det här är nåt undermedvetet hos feministerna, eller så övertolkar jag kanske, vem vet.
Senast redigerad av erytmenus-o 2021-07-31 kl. 07:40.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in