2021-11-16, 06:22
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
Två studenter som satt fast i varandra försöker gå till akuten. En kille och en tjej. De måste ha bott i student området bakom sjukhuset.
De hade ett täcke runt sina kroppar och så försökte de gå sidledes. Man riktigt såg att det gjorde ont. De fick stanna hela tiden och vila.
Någon idé om vad som hänt?
Citera
2021-11-16, 06:59
Medlem
crippas avatar
Det finns inga belägg för detta. Använd den där grejen som heter Google!
Citera
2021-11-16, 07:57
Medlem
Ghastens avatar
Var på hemmafest och han som hade festen var försvunnen. Vi kollade in i hans rum där låg han i sängen och fick en avsugning.

Såg även ett par ligga ute i skogen. Inget jag var beredd på. Tyvärr så stack jag iväg för att inte bli upptäckt.
Citera
2021-11-16, 09:22
Medlem
OldCaptains avatar
Inne på Stadium, vid provhyttarna. Själva draperiet var av någon sladdrig, orange plast som var omöjlig att skydda hytten helt från insyn med. Draperiet liksom vek sig inåt vid kanterna så att om man befann sig vid rätt vinkel på utsidan så kunde man rätt in där spegeln var.

Det var sommartider och min dåvarande sambo skulle köpa bikini. Medan hon tog med sig ett antal plagg in i provhytten satt jag utanför på en pall och väntade. Där upptäckte jag hur det gick att se hela spegelbilden av de som gick in för att prova kläder.

Det var 3-4 provhyttar i rad och medan jag satt där och väntade såg jag kvinnor i alla åldrar gå in och klä av sig. En del var väl knappt 15 år fyllda så att se deras nakna bröst skapade en moralisk konflikt inombords dock.

En av få shoppingdagar med kärringen som gick att uthärda.
Citera
2021-11-16, 09:55
Medlem
Var ca 15 år när jag var hemma hos min polare.
När jag skulle på muggen möter jag hans storasyster (ca 23år?) på väg ut från duschen med bara en handduk runt höften.
Vi båda stannar upp och tittar på varandra ett ögonblick innan hon vänder om och går in i badrummet igen.
Att tillägga hade hon sjukt stora bröst och blev absolut ett runkobjekt i tonåren.
Citera
2021-11-16, 10:16
Medlem
Dille24s avatar
Har varit med om precis samma sak som OldCaptain. Var och väntade utanför provhytterna när bruden skulle testa bikinis. Det var svarta draperi för men ställningen som hytten var gjord av var en blank kromad stålställning. Så satt man i rätt vinkel kunde man se spegelbilden av personen i hytten ganska bra. En sanslöst snygg tjej gick in och provade bikini i den hytt jag såg bäst in i så jag fick se både stora bröst och hårig fitta.

Även om man är i ett förhållande är det aldrig fel att se lite naket ibland.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in