2021-07-28, 15:24
Medlem
Ap-ungens avatar
Herregud vilken höna av en fjäder denna trådstarten är. Inget anmärkningsvärt alls. Blev besviken.

Att TS tycker det där var "högt" agerande så har hen inte sett mycket i livet
Citera
2021-07-28, 23:05
Medlem
Krickedixans avatar
Tycker inte han är drogad hos Lotta men i klipper hos Filip och Fredrik är han det absolut
Citera
2021-07-28, 23:34
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Tycker inte han är drogad hos Lotta men i klipper hos Filip och Fredrik är han det absolut

Japp i den intervjun säger han ju det själv när han pratar om när han var på ica o skulle köpa rakgrejer, men hittade bara en Axe Africa, o blev nostalgisk, o då sa han typ " jag har dock en del preparat i mig men "
Citera
2021-07-29, 09:33
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Antar det är detta: https://www.youtube.com/watch?v=R_ikKfXN-z4

Cringe av bara helvete. Fan vad pinsamt kasst.
Citera
2021-07-29, 10:11
Medlem
eliizars avatar
Lyssnar man på honom och brorsan när de gästar podden "hemma hos Strage" så upplevs han frälst av något stort. Kan ha något med hans uppsyn att göra. Jag hoppas han mår bra och lever väl, han har barn och fru så ser det som ganska osannorlikt att han kommer knarkad i tv. Inte ovanligt att framgångsrika musiker byter bana helt efter att varit förknippad med något. Läs Hannah Montana t ex. mf. mf.
Citera
2021-07-31, 15:44
Medlem
Det verkade inte konstigt för mig. Gustaf sjöng riktigt bra och spelade också utmärkt på munspel. Ganska trevligt att han tog med sig kvalitetsmusik till Lotta
Citera
2023-07-29, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Minns någon katastrof intervju han gjorde för ett par år sedan var strax efter han lämnat mando diao, var totalt psykotisk, osammanhängande och pratade förvirrat.

Sen försvann han ett tag. undrar om han är bipolär eller något.
Han var troligen utarbetad.
Har sett honom och Viktor live ikväll. Var otroligt bra.
Han verkar ha hittat hem. Jobbar som musiklärare och ska börja jobba med gymnasieelever i höst.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in