2022-01-22, 23:03
Medlem
Drickbacks avatar
Vilken vändning av Athletico Madrid 0-2 i paus till 3-2 på övertid. Hade försvararen gett tusan att stäcks ut din fot gör brytning hade han hävt offsiden
Citera
2022-02-01, 20:58
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Barca brände verkligen allt krut offensivt. Auba, Traore och Torres. I princip en helt ny offensiv trio man slängt ihop under fönstret då. Nöjda med det? Behövs inte förstärkningar på mitt och försvar också? Eller var offensiva så mycket viktigare att man väntar med andra lagdelar. Verkar ju som att man får ihop pusslet ekonomiskt också. Hur vet jag inte. Torres kunde man inte få in på grund av lönen. Men då fixade man en ny deal med Umtiti som gjorde det möjligt. Förstår att Auba och Traore går ned i lön, men sparade man verkligen så mycket på Umtiti dealen att man bara där kan få in tre nya spelare inom det nya löneutrymmet? För det är ju ingenting annat som hänt. Dembele tvingade sig kvar till slut trots ganska mycket rykten om England. Laporte verkar tro att en deal är klar, men att Dembele vill vänta ut kontraktet för att jävlas eller något.Läste också att Barca letar möjligheter att riva kontraktet. Men det kan knappast gynna dom ekonomiskt. Får väl betala ut all lön ändå, kanske mer för att bryta kontrakt i förtid.
Citera
2022-02-02, 14:32
Medlem
-GGs avatar
Dembele måste vara den största nollan inom fotbollen i dag.

Inte visat mycket, inte uppnått ett skit, alltid skadad eller spelar dåligt. Han kommer att få sitta på läktaren resten av säsongen och tappa i form och matchtempo - men ändå vägrar han en flytt.

Och tror att han är värd en så absurd lön. Det enda jag kan komma på är att det är en bisarr förhandlingsteknik i att kräva en summa som ingen kommer att betala och få ner den till typ hälften, som fortfarande är sjukt mycket pengar och fortfarande för mycket för en spelare som honom.

Jag hoppas att skiten bryter benet och vi slipper höra om denne nolla igen.
Senast redigerad av -GG 2022-02-02 kl. 14:55.
Citera
2022-02-02, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Dembele måste vara den största nollan inom fotbollen i dag.

Inte visat mycket, inte uppnått ett skit, alltid skadad eller spelar dåligt. Han kommer att få sitta på läktaren resten av säsongen och tappa i form och matchtempo - men ändå vägrar han en flytt.

Och tror att han är värd en så absurd lön. Det enda jag kan komma på är att det är en bisarr förhandlingsteknik i att kräva en summa som ingen kommer att betala och få ner den till typ hälften, som fortfarande är sjukt mycket pengar och fortfarande för mycket för en spelare som honom.

Jag hoppas att skiten bryter benet och vi slipper höra om denne nolla igen.
Xavi har ju bekräftat att han kommer spela Dembele ,att han inte kommer va på läktaren hela tiden.
Men otroligt värdelöst beteende av honom,fått alla chanser förlänga,lämna eller vad som,inget passar,men fattar allt handlar om han ska få snuskig det sign om bonus i nästa klubb..
Citera
2022-02-03, 14:47
Medlem
kompjuters avatar
Är Mbappe med i cupmatchen ikväll tro?
Rätt fint odds på Real
Citera
2022-02-03, 14:59
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Är Mbappe med i cupmatchen ikväll tro?
Rätt fint odds på Real

För vem menar du?
Citera
2022-02-03, 15:02
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
För vem menar du?

Sorry...Madrid
Citera
2022-02-05, 23:01
Medlem
När Sevilla väl har chansen att sätta lite press på Real så blir de nollade av Osasuna så klart.
Zzz... Ge titeln till marängerna redan nu.
Citera
2022-02-06, 17:10
Medlem
Adama har ”Mason Greenwood” stackars Atletico i första halvlek. Han kommer döda La liga.
Citera
2022-02-06, 17:41
Medlem
covfefe...s avatar
Xavi har verkligen gjort underverk med laget
Citera
2022-02-06, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Xavi har verkligen gjort underverk med laget

Pinsamt jävla agerande av snart 40 åriga Dani Alves. Såg du? Bara Carrasco inte blev skadad nu.
Citera
2022-02-06, 17:44
Medlem
Drickbacks avatar
Obegripligt att Alves inte fattar varför han åkte ut, blir väl 3 matchers avstängning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in