Citat:
Ursprungligen postat av
Straiter
Det där är verkligen en fantastiskt bra värvning.
Snacka om att Dortmunds försvar kommer att vara rejält annorlunda nästa säsong.
Ja verkligen en värvning som jag är glad över. Också väldigt glad om Ginter går till Freiburg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lekmand
Är 90% säker på att Freiburg väntar med att presentera Ginter tills att de gjort en fin intervjuvideo med honom och det är så störigt. Presentera honom bara!!
Jag är så hoppfull om att toppklubbarna ska förlora poäng ikväll.
Edit: Kan ju vara så att Ginter presenteras efter Gladbach spelat mot Leipzig ikväll. Hade kanske varit opassande innan, tänkte jag inte på.
Haha Dortmund gör alltid samma gamla tråkiga, för att vara snabba. Ett kort framför fondväggen med de gamla bilderna och ett cliché påskrivningsfoto och handskaknings foto med direktören!
Bra poäng där med Gladbach matchen. Undra om de presenterar efter matchen eller om de håller sig till imon isåfall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lekmand
Om Dortmund fortfarande skulle läcka nästa säsong är enda möjliga anledningen att offensivtalanger är värdelösa defensivt. Annars ska de ha bästa försvaret i ligan efter detta.
Förutom Nicos assist i lördags hade han en klockren genomskärande pass som ledde till friläge. Han kommer vara ett sånt otroligt farligt vapen i Dortmund, motståndarna kommer aldrig kunna slappna av.
Ja en extremt bra start på defensivt ombygge iaf! Kommer eventuellt sakna lite djup första halvan av säsongen om Akanji säljs och inte ersätts då Zagadou även lämnar. Sen har vi fortfarande 0 ytterbackar utan bara wingbacks som är odugliga defensivt eller Rapha som är vänstermitt egentligen. MEN samtidigt ska vi också köpa en 6a detta fönster så defensiv uppgradering oavsett! Drömmen hade vart att ha djup till att spela lite 3backslinje.
Adeyemi och Malens snabbhet kan nog spela bra in i Schlotterbecks konstanta sökande efter penetrerande bollar med!
Sen ska allt funka osv men en fantastisk start på Kehls första fönster iaf! =)