2006-06-09, 20:04
Medlem
Inte en chans att en bög inte skulle känna igen sin egen häck, hur nya jeansen är vore.
Citera
2006-06-10, 01:03
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja-Ruben
var fan säger han det i sitt inlägg?

Haha, fy fan vad dumma ni är

Bara jag som förstår vad Un Perro säger?

B.t.w. jag håller med honom i hans inlägg till 100 %

// Farbror Seagate
Citera
2006-06-10, 11:57
Medlem
åh ni är så sjuka, man kan gilla det man ser och så vidare men man tänder väl inte på sig själv och får stånd när man tittar på sig själv bara för att man kan tända på personer av samma kön.

Det finns säkert dom som har den lilla "störningen" eller vad man nu vill kalla det men det hänger väl knappast ihop med om man är bi, hetereo eller homo.
Citera
2006-06-11, 04:34
Medlem
elleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Tänder du på din syster? Tänk ett steg längre, och där har du svaret.

Nej, men å andra sidan är min syster inte särskilt vacker.
Citera
2006-06-11, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dhimmi
Reptilhjärnan säger att jag inte ska ligga med mina systar eftersom det skulle bli missfoster till barn.

Bögar däremot verkar ju dels sakna kunskapen om att kuken är till för att inseminera vaginan och inte ändtarmaren. Så när den kunskapen om fortplantning saknas i reptilhjärnan varför skulle de då inte kunna ta steget och ligga med sig själva eller sin tvillingbror eftersom det uppenbarligen inte är risken att barnet blir ett missfoster som avhåller honom från att ligga med sig själv?

HAHA, du är medveten om att de flesta män är aningen bisexuella va?
Plus att incestspärren inte beror på någon medfödd kunskap, den anses bero på att människan automatiskt inte tänder på människor den vuxit upp med, skulle t.ex. en man ha en syster som han aldrig träffat skulle han kunna tända på henne.

Med din logik är ju alla straighta män som trycker sin tjej i röven sexuellt störda.
Citera
2006-06-13, 22:52
Medlem
dhimmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skepparkrans
HAHA, du är medveten om att de flesta män är aningen bisexuella va?
Plus att incestspärren inte beror på någon medfödd kunskap, den anses bero på att människan automatiskt inte tänder på människor den vuxit upp med, skulle t.ex. en man ha en syster som han aldrig träffat skulle han kunna tända på henne.

Med din logik är ju alla straighta män som trycker sin tjej i röven sexuellt störda.

Ja, män som trycker kuken i röven är sexuellt störda. Eller tycker du att det är fullkomligt normalt om djur skulle föredra att trycka in den i ändtarmen.

Sen det där om att 5 % är bögar och alla män är bisexuella är yadayada från böglobbyn.

Sen är det klart att man skulle kunna tända på någon om man inte vet om att det är ens syster men det är som sagt inte ett lika uppenbart fel som att trycka in den i ändtarmen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in