Citat:
Ursprungligen postat av
thug-angel
Det roliga är att kriminella gick ifrån detta sätt att kommunicera för cirka 5 år sen så nu är det bara dumma Svenssons kvar att övervaka. Jävla klåpare som vanligt.
haha nej du! Läste att encrochat som jag hörde talas om användes av kriminella..
Jag hade aldrig hört talas om det innan, men nån skrev att det va "omöjligt att knäcka", jag vart skeptisk.

Sen ett tag efter vart det tydligen knäckt med så. Och jag hade rätt i mitt kritiska tänkande.
Jag vet inte hur kriminella kommunicerar dock.. Om dom gör det i verkliga livet är det smartast såklart.
Men det är fortfarande problemet med peddos och därav vill dom läsa allas emails p.g.a några få. Jag vet inte hur många eller hur utbrett problemet ens är dock.. Jag vet inte ens om det ens går att lösa. Kanske är totalt omöjligt..
Hur ska man kunna kontrollera vad andra idioter gör i livet? Man kan enbart kontrollera sigsjälv..
Du kan ha rätt i att EU vill övervaka "svenssons", men "svennsons" är inte dumma p.g.a en nationalitet så.. Det beror på vliken person det är mest. Du kan vara lika dum eller dummare. Du kanske är en större klåpare än andra. Många försöker protestera med så, men det är svårt att styra vad EU parlament gör och tar för beslut ellerhur?
Hur är svenskar dumma för att EU tar beslut bakom andras ryggar menar du? Så om nån blir en medborgare i ett land säger vi och regler är uppsatta redan, är detta en "klåpare" då eller menar du? Hur är din logik där?
Du är ju förfan rasist ditt mongo.