2021-07-08, 12:38
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Ryggradslöst att krypa fram långt efteråt och upprepa vad andra redan tjatat om.
Det inger knappast förtroende.
Kan kanske Hanif Balis senaste uttalande om att för att utrota dom kriminella måste man medicinera dom
Citera
2021-07-08, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Det är så verkligheten har sett ut i tjugo år. Du kan väl ändå inte inbilla dig att det finns någon väg tillbaka till en svensk etnostat? Nej Sverige bör bli en högfungerande mångkulturalism såsom Singapore och Dubai.

Naturligtvis kommer vi att behöva repatriera en miljon minst. Men det förändrar på intet sätt denna nya verklighet.
Jag ser inte framför mig en svensk etnostat med blågul flagga men någon ny form av ordning i Europa utan icke-europeeer samt judar är väl drömmen.
Citera
2021-07-08, 12:39
Medlem
smoerreboms avatar
Även om dumvänsterns orgier i missförstånd angående detta är tröttsamma måste jag ändå säga att UK borde ha utvecklat en smartare retorik för detta. Att han inte ens pekar ut politiken istället för invandringen är rätt basic error
Citera
2021-07-08, 12:40
Medlem
jori9900s avatar
Men varför importeras det getknullare med iq fiskpinne i tusental per vecka? Är det för att Sveriges behov av dessa är akut? Eller för att medelålders (och unga) svenska kärringar av båda könen har en omätligt behov att att känna sej goda och därför skänker bort landet som egentligen tillhör kommande generationer, generationer som kommer att lida oerhört för att deras land inte tillhör dom längre och att dom måste, vare sig dom vill eller inte, dela sitt lebensruum med ohyggliga mängder primitiva klankriminella bidragstagare som skjuter skarpt med automatvapen och säljer droger i varje gathörn och lekplats?
Senast redigerad av jori9900 2021-07-08 kl. 12:48.
Citera
2021-07-08, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Det är så verkligheten har sett ut i tjugo år. Du kan väl ändå inte inbilla dig att det finns någon väg tillbaka till en svensk etnostat? Nej Sverige bör bli en högfungerande mångkulturalism såsom Singapore och Dubai.

Naturligtvis kommer vi att behöva repatriera en miljon minst. Men det förändrar på intet sätt denna nya verklighet.

Svensk etnostat? Inte inom nuvarande stats gränser, nej. Men etnisk segregering där vita lever för sig är av naturen och helt oundvikligt.

"högfungerande mångkulturalism" är förstås ett idiotiskt begrepp, och vittnar väl snarare om dina egen nyliberala sinnesförvirring (jag lämnar också dörren öppen för att du är rasblandad och känner dig underlägsen svenskarna).
Citera
2021-07-08, 12:41
Medlem
Rammsbergs avatar
Invandringen är på flertalet sätt självklart en belastning för samhället. En stor belastning. Märta Stenevi har fel och det är hon som bör be om ursäkt för att hon ljuger. Dessutom kan hon ta sig i arslet.
Citera
2021-07-08, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Jag ser inte framför mig en svensk etnostat med blågul flagga men någon ny form av ordning i Europa utan icke-europeeer samt judar är väl drömmen.

Nu när du berättat om dina drömmar (som jag finner sympatiska) kan du väl berätta om hur du tror att det kommer att bli, så kan vi eventuellt diskutera det.
Citera
2021-07-08, 12:44
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är väl Palme man får gå tillbaka till. Att ändra från en sk arbetskraftsinvandring till en sk humanitär sådan dvs massinvandring. Ser man på från 60-tal var väl invandringen till godo. Det var en stor svensk industri som behövde arbetare. Alla som kom då jobbade ju direkt. Bidrog till att Sverige gick från fattigt till att bli ganska rikt.

Men efter det. Numera bara till bidrag direkt. Vi har ju heller inte längre den här industrin som vill ha arbetare. Nu är det enbart välutbildade man vill ha.

Man får nog tänka på tex Grekerna som kom hit då, senare var det oerhört stor procentandel av dessa som fick förtidspension

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6nBd6W/aldre-greker--sjukast-i-sverige
Citera
2021-07-08, 12:44
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Du tror inte att det finns hundratals miljoner ömmande fall globalt? Då har du fel. Det finns inget stopp om man börjar i den änden. En nationalistisk världsordning börjar rimligtvis i just det, i nationalstater, och då bör inte människor flyttas från sina naturliga miljöer. Svenskarna har ingen skyldighet att hjälpa handikappade icke-svenskar, varken hemma eller utomlands, men man kan förstås argumentera för att de ska hjälpas på plats (själv är jag skeptisk till alla typer av monetära bistånd).

Sjävklart är svenskens sanna identitet genetisk (etnisk). Så frågan är varför du resonerar som du gör.
Vi vita är satta här att regera skapelsen från början. Det var Guds bud till den förste vite mannen, Adam. Som bekant föll han, men skapelsen kommer att återupprättas när Jesus kommer tillbaka.
Hur skapelsen regeras framstår även det klart. Det är inte genom humanism. Humanismen har inget hjärta, det är en lös ideologi utan kontakt med vitas inre lod.

Vår identitet går väldigt mycket längre tillbaka och djupare än svenskar ännu förstår.

Edit;
En inblick i vår i sammanhanget moderna historia berättar mer om hur våra fäder insett detta;
https://youtu.be/kw4bGBDKrPs
Senast redigerad av LadySweden 2021-07-08 kl. 12:54.
Citera
2021-07-08, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Var mitt inlägg på något vis otydligt?

Uppenbarligen. Du menar att vi har vräkt ut pengar på att tvångsassimilera folk. På vilket sätt menar du att vi gjort detta? Att ena tala assimilation är ju tabu i Sverige.
Citera
2021-07-08, 12:46
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Vi bör ta emot kvotflyktingar efter det att vi rensat upp på hemmaplan. Inte pga att de är "särskilt ömmande fall", utan därför att vi i vår nya nationalistiska världsordning bryr oss om människor på riktigt. Och nej, de är knappast hundratals miljoner. Det blir en handfull.

Det grundläggande är dock att svenskar får kännedom om sin sanna identitet. Låt mig säga att den inte är kulturell utan genetisk.

I en sund värld hade man kunnat göra det. Idag visar istället Danmark och nu England vägen framåt genom att bygga egna migrantläger med standard i Afrika eller andra liknande platser. Australien var visserligen först.
Citera
2021-07-08, 12:49
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Även om dumvänsterns orgier i missförstånd angående detta är tröttsamma måste jag ändå säga att UK borde ha utvecklat en smartare retorik för detta. Att han inte ens pekar ut politiken istället för invandringen är rätt basic error
Han har ju själv bidragit stort till politiken, så det har väl sin förklaring...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in