Citat:
Ursprungligen postat av
Blah blah Blah
Tyvärr är det väl så att,om man går in med riktigt höga förväntningar så kan det nästan alltid bara gå åt ett håll. Se det som en kul grej.Ibland blir det bra.Iblad dåligt. Oftast mediokert. Och,det där med att komma flera gånger. Om hon ligger där och är lite halvsur och väntar på din nästa utlösning. Tror jag nog att du får svårt att få upp den lille....

Handlar mycket om vilka förväntningar man har. Jag som inte är van sexköpare, har ju inte accepterat det ni har accepterat för länge sen. Hade jag vetat så hade jag inte kommit, anledningen till varför jag kom så tidigt är för att jag vill försöka komma så många ggr som möjligt. Jag hade inte ens runkat på flera dagar, den taktiken brukar vara bäst för att komma flera ggr. Jag vill ju kunna utnyttja tiden så mycket jag kan. 5 min fick jag.
Är man van vid det här beteende så har man helt annan inställning till det hela. Sen så försöker jag se det från deras håll också och jag skulle aldrig behandla en kund så. Äcklas man av kunden så går man därifrån, allt eller inget hade vart om jag hade sålt sex. Jag hade snyggat till mig så gott det går, duschat, parfym mm, allt detta för 5 min. Att sexet skulle vara slut på grund av personen kommer, det är så urbota dumt så det kan bli. Meningen med sex är ju att man ska komma, det är ju hela målet. Inte var hon villig heller att kompensera på annat sätt för resten av tiden. Rykten måste ju vara allt i branschen men är man inte villig att ge det extra då har man inte branschen att göra.
Det är ju mycket pengar vi snackar om.