Var förbi området idag, det är här hon har hittats.
https://goo.gl/maps/qeSVFAzfubHHq6Ga7
Lyktorna, staketet, bryggan, ett pilträd allt stämmer. 100% säker på platsen. Det har blivit gallrat en del buskar och träd sedan Google var där å fotade, så platsen är lite öppnare nu än än på street veiw.
Jag är väldigt tveksam till att hon ska ha blivit dumpad på platsen hon hittades på. Det känns osannolikt att någon skulle köra in med en bil på en cykelväg och sen in på en privat tomt.
Det finns en båtklubb på andra sidan vattnet på Farsta strand sidan, det är inte mer än 200-300 meter över dit. Kanske där?
En annan grej, om någon har dumpat kvinnan på natten så var den natten sommarsolståndet. Jag satt själv ute i trädgården den natten. Det var en väldigt varm och alldeles klar natt, jag vet att jag satt och tänkte på att det aldrig blev mörkt. Någon borde ha sett något.
Tragiskt att inte media skriver om det här. Tre, fyra artiklar har skrivits hittills. Hade det varit en blond ung svensk kvinna som hittats naken och uppenbarligen mördad mitt i sommaridyllen hade det skrivits spaltmeter om det här. Polisen hade varit på tårna. Missing People hade varit ute och letat efter kläderna och väskan. Det hade varit ett jävla pådrag.