Citat:
Ursprungligen postat av
Vaffanculo001
Skriv inte lögner om Lillen & Lydia för jag känner dom båda.
Han älska henne, ok.
Ja, de bråka och de drack och bråka ännu mer.
Men försök ha ett förhållande när exen står o bankar på dörren och när någe hotar att du ska förlora vårdnande. Fakta är att han kände sej djävligt låst. Va han än gjorde blev han fan rövknullad.
När dom bråka så skrek dom åt varann att de va slut, omoget javisst. Men så vare. Han hade lite dåligt självförtroende då han var lite kort i rocken. Så visst, han kunde ibland vara lite besserwisser på fyllan. Men han mena aldrig någe illa.
Dom var lika stora kålsupare och hon var värst sista dan. Lillen ser allt från andra vyer nu där ingen bestämmer över hur han ska leva livet. Kan aldrig tro att hon önska detta slut. Det va spriten.
Så ge fan i att ljuga nu.
Personen kan inte sluta ljuga. Du har nu sett att personen ifråga har sagt att man skulle ha diskuterat honom på en pub, vilket över huvud taget inte stämmer med det jag skrev. För om man läser det jag skrev, så skrev jag följande:
Var ute på en pub här hemma i Strängnäs, och denna tråden kom upp. Kan ju lugnt säga att folk undrar vad du är för en typ, stalker som är totalt fixerad i Lydia och på sådant som inte alls berör brottet.
Som du själv ser så står det inget om att man skulle ha diskuterat honom. Folk undrade och påpekade vad det var för en idiot som höll på i tråden, den där Mumsbulle. Ingen diskussion, bara ett påpekande. Sen hade man ju trevligt resten av kvällen som du säkert förstår.