Citat:
Ursprungligen postat av
EmmeLee
Den info jag delgett kommer ifrån en person som bott ihop med L.
Finns mycket mer - därför vore det väldigt intressant att få läsa utredningen som släppts nu.
Och varför inte lägga den här ?
Offentlig handling som alla kan få tag på.
Den absoluta merparten av personutredningen är inte offentliga handlingar. Jag har delat med mig av sammanställningen av
resultatet (~1% av underlaget) till två personer, en jag bedömer som allmänt objektiv på Flashback, en jag bedömer vara en anhörig med integritet.
Allt av relevans för offentligheten har jag redan publicerat. Annat är av väldigt privat natur som det finns skäl till att det belagts med sekretess.
Det finns inget i bakgrundsmaterialet som talar för förekomsten av eskortverksamhet, ”sexmissbruk” (vad än det nu är), narkotikabrott eller vapeninnehav. Folk får välja att tro mig eller misstro mig. Kommer inte publicera någonting här bara för att bevisa att jag har rätt.
För mycket alkoholintag från bägge inblandade, absolut, men ack så många fler befängda rykten som svärmar. Åt bägge håll. I alla riktningar. De flesta inser att detta är en tragedi, fast allt för många ser tyvärr det hela som blott deras egna tragedi, inte alla andra drabbade.
Tillägg: Det finns inget i utredningsunderlaget som tyder på vanskötsel av barn. Det i sig utesluter inte att det förekommit, men inget där ger stöd för det påståendet.