2022-02-05, 18:29
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Det blir så som du säger när man har en person som lever i en annan verklighet och som konstant slår uppåt och ska hävda sig. Det är lite som den perioden här i tråden när varannat inlägg kretsade kring att Wolves skulle sluta top4 och utmana om CL inom närmsta åren. När supportrar är vettiga oavsett vilket lag de håller på så går det att ha diskussioner om saker. När man får personer som uppträder som karikatyrer från Simpsons med galna uttalanden vecka efter vecka då spårar det bara ur.

Finns ju ändå flera supportrar här till lag som i nuläget inte vinner titlar eller utmanar men som lyckas vara nyanserade och kan vara positiva och negativa om sina lag beroende på hur det går. Sen finns det personerna som inte ska nämnas som lever i någon sorts förnekelse "snart händer det" även om inga tecken på det finns.

Lustigt att du nämner snubben som skrev om Wolves ambitioner. Dom är ju faktiskt med i racet nu på något sätt och då är det helt tyst ifrån den användaren helt plötsligt. Märkligt Men ingen glömmer nog att Jota var fjärdeval.
Citera
2022-02-05, 18:32
Medlem
Citat:
Det är lite som den perioden här i tråden när varannat inlägg kretsade kring att Wolves skulle sluta top4 och utmana om CL inom närmsta åren.
Han verka överge den banan och har gått all-in på Mason Greenwood istället..

Men håller med Trollet, vi övriga ger ju bränsle till de galna diskussionerna i o m att vi de facto emellanåt svarar (däribland även jag själv) på påståendena även fast vi vet att det inte går att få personerna i fråga att inse att de är helt ute och cyklar.

Chelsea höll på att göra en United idag mot League One-laget Plymouth. 40-11 i skott, Kepa skall visst ha räddat en straff på övertid men man lyckades till sist vinna med ett mycket stark uppställning med hela 2-1.
Citera
2022-02-05, 18:36
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Lustigt att du nämner snubben som skrev om Wolves ambitioner. Dom är ju faktiskt med i racet nu på något sätt och då är det helt tyst ifrån den användaren helt plötsligt. Märkligt Men ingen glömmer nog att Jota var fjärdeval.

Haha jo jag tänkte på det tidigare, nu denna säsongen när Wolves känns hetare än på 2-3 år så är det ovanligt tyst. Ibland är det som om vissa personer endast går igång på att vara kontroversiella.
Citera
2022-02-05, 18:45
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Haha jo jag tänkte på det tidigare, nu denna säsongen när Wolves känns hetare än på 2-3 år så är det ovanligt tyst. Ibland är det som om vissa personer endast går igång på att vara kontroversiella.

Faktiskt så är det så att om Wolves slår Arsenal i nästa match så går man förbi. Helt i skymundan faktiskt. Ingen som pratar om dom ens och nu har man skickat Traore till Barca. Vi får väl se om dom hänger på hela vägen. Har du rätt i. Därför ska man inte ge bränsle till dessa som Alannon säger för då får dom ingen näring och kämpar i motvind. Då ger dom upp i slutändan.
Citera
2022-02-05, 18:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Det finns div användare här inne (inte bara ”Rojen”) som ej tolererar att jag är aktiv här inne på fotbollsforumet, av den enkla anledning att jag förhåller mig alltid till fakta och har därmed aldrig fel i vad jag skriver, samt att det finns ett ton med Man Utd och/eller Liverpool ”fans” som hänger här inne, och dessa bär på ett stort Arsenalhat. Kombinationen av detta gör att jag blir till hackkycklingen här av många användare.

Men jag önskar dock att forumet handlade 100% om Engelsk fotboll, och 0% om OT.
Citera
2022-02-05, 19:01
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det finns div användare här inne (inte bara ”Rojen”) som ej tolererar att jag är aktiv här inne på fotbollsforumet, av den enkla anledning att jag förhåller mig alltid till fakta och har därmed aldrig fel i vad jag skriver, samt att det finns ett ton med Man Utd och/eller Liverpool ”fans” som hänger här inne, och dessa bär på ett stort Arsenalhat. Kombinationen av detta gör att jag blir till hackkycklingen här av många användare.

Men jag önskar dock att forumet handlade 100% om Engelsk fotboll, och 0% om OT.

Snälla Generalen. Försök att inte göra dig till åtlöje bara och skriv ordentligt. Jag har sett att du kan, men du ballar ur för ofta. Du kan så mycket bättre. Du har det i dig. Tror på dig om du vill. Blir så mycket bättre för forumet om du inte leker von Oben.
Citera
2022-02-05, 19:12
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Snälla Generalen. Försök att inte göra dig till åtlöje bara och skriv ordentligt. Jag har sett att du kan, men du ballar ur för ofta. Du kan så mycket bättre. Du har det i dig. Tror på dig om du vill. Blir så mycket bättre för forumet om du inte leker von Oben.
Jag gör mig definitivt inte till åtlöje, och jag försöker inte att leka ngt som jag inte är. Jag är rak, saklig o ärlig i mina debatter.

Däremot så finns det ett gäng här inne som tror att Liverpool och/eller Man United är de enda två fotbollsklubbarna i England, om inte världen.
Citera
2022-02-05, 19:24
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag gör mig definitivt inte till åtlöje, och jag försöker inte att leka ngt som jag inte är. Jag är rak, saklig o ärlig i mina debatter.

Däremot så finns det ett gäng här inne som tror att Liverpool och/eller Man United är de enda två fotbollsklubbarna i England, om inte världen.

Jo det gör du. Du måste försöka se att du säger emot dig själv hela tiden. Du är lite som nuvarande regering. Klamrar dig fast i samma hjulspår trots att majoriteten har sett igenom det sen länge.

Vettefan hur du får det till att Liverpool och United skulle va dom enda relevanta. Folk är öppna för diskussion, men du är bara öppen för att prata om att jorden kretsar kring Arsenal.
Citera
2022-02-05, 20:23
Medlem
bananjukkas avatar
Har målet från Midlesbrough diskuterats här? Knappt man orkar läsa den hör numer usla tråden och jag har inga problem med att United åkte ut. De har bara säg själva att skylla, men säger inte regeln att man inte får ta någon hjälp av handen, eller har den ändrats? Denna kändes ju solklar om man har VAR men hav kan ha missat något.
Citera
2022-02-05, 20:34
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Har målet från Midlesbrough diskuterats här? Knappt man orkar läsa den hör numer usla tråden och jag har inga problem med att United åkte ut. De har bara säg själva att skylla, men säger inte regeln att man inte får ta någon hjälp av handen, eller har den ändrats? Denna kändes ju solklar om man har VAR men hav kan ha missat något.

Och samma visa varje vecka ''ska sluta mata trollen, ska själv höja mig blablabla''

Angående handen i går

Citat:
The Premier League website reads, per BBC: “If an attacking player’s accidental handball immediately precedes another player scoring, the goal will not be awarded, when last season it was likely to be ruled out.

“However, a player will still be penalised if he commits an accidental handball immediately before scoring himself.

Citat:
Updated rules say that a handball can only be called if a "player deliberately touches the ball with their hand/arm, moving the hand/arm towards the ball".

A goal could be ruled out if the player "scores in the opponents' goal directly from their hand/arm, even if accidental, including by the goalkeeper".

Målet hade inte varit ett mål om det vore förra säsongen.
Citera
2022-02-05, 20:57
Medlem
jararvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Om man tror Rangick blir en succé i United är man helt tappad, det blir som bäst en fjärdeplats och sen när Ralf's at the wheel blir det noll titlar och sparken maj 2023.

Äntligen Pogba - McTominay i CDM kanske Ronaldo fel stjärna i uppställningen? Reserv keeper Henderson startar matchen sen Dalot, Maguire, Varane, Shaw*, Sancho, McTominay, Pogba och Bruno rätt elva.

* innebär jag önskar Telles och ev Ercolani 22-23 och Ercolani både mittback och vänsterback.
Citera
2022-02-05, 21:16
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jararv
Äntligen Pogba - McTominay i CDM kanske Ronaldo fel stjärna i uppställningen? Reserv keeper Henderson startar matchen sen Dalot, Maguire, Varane, Shaw*, Sancho, McTominay, Pogba och Bruno rätt elva.

* innebär jag önskar Telles och ev Ercolani 22-23 och Ercolani både mittback och vänsterback.

Ronaldo har åldrats är ej samma spelare längre truppen håller topp 4 klass på pappret men kan ej prestera över 38 matcher särskilt mittfältet.

Pogba har en pissig attityd är skadebenägen och kan ej leda ett mittfält på egen hand.

Rangnick är oprövad i en äkta storklubb och kommer floppa hårt. Pressen kommer när får ett permanent kontrakt och man united kommer ej acceptera en ny solskjaer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in