Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
De senaste uppgifterna tillsäger att det blir antingen Lampard eller Favre som blir NCFCs nästa manager, med Fat Frank som favorit till att få jobbet.
Varför så känns det jobbigt att säga att AFC är bra, om jag får fråga? 😁
Antar att du syftar på cred med «creed» ? Men ja, jag var 100% övertygad om att Arsenal skulle prestera bättre när vi väl fick en komplett trupp, ngt som vi inte hade under de 3 första matcherna.
Detta Gunners lag kommer lätt att hamna inom topp 6.. tror även vi kan utmana om 3/4:e platsen. Själv så tror jag att vi kniper fjärdeplats i EPL 21/22.
Varför de känns jobbigt?de va för jag var så säker de skulle bli en skitsäsong för er.asso stensäker,men de jobbigt ha så brutal fel.
PL är så sjukt intressant iår,faktiskt inga topplag som man nu kan säga de vinner PL,
Men man kan nog säga vilka top 10 som ska slåss om Europa plats,ser typ 6-7 klubbar som kan slåss om CL plats men lika väl hamna på conference League plats,
Tror de finns några klubbar som kan värva sig nåt steg framför andra klubbar när säsongen vänder.
Kan inte se City stå stilla i vinter ang en anfallare till klubben.
West ham tror jag hänger de med till vinter kommer spetsa/säkra vid ev skador,som säsongen har sett ut har de verkligen en chans komma HÖGT iår
Leicester känns otroligt varanandags lag,har ej sett mycket av dem så vet ej vart deras problem ligger .
Arsenal ligger de med i topp till jul så tror jag garanterat en anfallare me klass hämtas in,
Som sagt,PL är intressantare än på många år.