2021-11-08, 08:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Samma taktik men med en bättre prestation 👍🏻
Dagens match var nattsvart i det mesta…
Om jag vore Klopp, så hade jag verkligen sett till att ändra på ett flertals grejer inför nästa match - iaf vad gäller hörnor osv.

Som Arsenal fan, så blev man varken imponerad och iaf inte rädd utav det man såg från Liverpool i går. Men jag förväntar som sagt ett ”annat” Liverpool mot oss den 20:e
Citera
2021-11-08, 08:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Next Norwich Manager Betting Odds

Frank Lampard Evens
Kjetil Knutsen 13/5
Roy Hodgson 9/1
Mark Robins 14/1
Scott Parker 16/1
Steve Bruce 11/1
De senaste uppgifterna tillsäger att det blir antingen Lampard eller Favre som blir NCFCs nästa manager, med Fat Frank som favorit till att få jobbet.
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Arsenal,hur jobbigt de än känns säga..de är riktigt bra när truppen är skadefri,måste ge generalen creed för han sa allt skulle ändras när truppen va intakt,och de har visat sig,de spelar bra,de kan mer bli top 8 minst,så bra är dem..men skador kan ändra mycket.
Varför så känns det jobbigt att säga att AFC är bra, om jag får fråga? 😁

Antar att du syftar på cred med «creed» ? Men ja, jag var 100% övertygad om att Arsenal skulle prestera bättre när vi väl fick en komplett trupp, ngt som vi inte hade under de 3 första matcherna.

Detta Gunners lag kommer lätt att hamna inom topp 6.. tror även vi kan utmana om 3/4:e platsen. Själv så tror jag att vi kniper fjärdeplats i EPL 21/22.
Citera
2021-11-08, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
De senaste uppgifterna tillsäger att det blir antingen Lampard eller Favre som blir NCFCs nästa manager, med Fat Frank som favorit till att få jobbet.

Varför så känns det jobbigt att säga att AFC är bra, om jag får fråga? 😁

Antar att du syftar på cred med «creed» ? Men ja, jag var 100% övertygad om att Arsenal skulle prestera bättre när vi väl fick en komplett trupp, ngt som vi inte hade under de 3 första matcherna.

Detta Gunners lag kommer lätt att hamna inom topp 6.. tror även vi kan utmana om 3/4:e platsen. Själv så tror jag att vi kniper fjärdeplats i EPL 21/22.
Varför de känns jobbigt?de va för jag var så säker de skulle bli en skitsäsong för er.asso stensäker,men de jobbigt ha så brutal fel.

PL är så sjukt intressant iår,faktiskt inga topplag som man nu kan säga de vinner PL,
Men man kan nog säga vilka top 10 som ska slåss om Europa plats,ser typ 6-7 klubbar som kan slåss om CL plats men lika väl hamna på conference League plats,

Tror de finns några klubbar som kan värva sig nåt steg framför andra klubbar när säsongen vänder.
Kan inte se City stå stilla i vinter ang en anfallare till klubben.
West ham tror jag hänger de med till vinter kommer spetsa/säkra vid ev skador,som säsongen har sett ut har de verkligen en chans komma HÖGT iår
Leicester känns otroligt varanandags lag,har ej sett mycket av dem så vet ej vart deras problem ligger .
Arsenal ligger de med i topp till jul så tror jag garanterat en anfallare me klass hämtas in,

Som sagt,PL är intressantare än på många år.
Citera
2021-11-08, 09:06
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
8 matcher utan förlust men jag ser inget imponerade i detta.

1-0 mot Norwich
1-0 mot Burnley är ok, inget mer än så.
3-1 mot tottenham är arsenals största vinst denna höst och det säger absolut inget då tottenham är skit.
0-0 mot brighton. inte heller något att hänga i julgranen.
2-2 mot CP.
3-1 mot aston villa, inte heller något wow då aston suger röv.
2-0 mot leicester är ok
1-0 mot watford

sedan är jag jätte nyfiken på hur det gick med conte vadet?

// PoK
Citera
2021-11-08, 09:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
8 matcher utan förlust men jag ser inget imponerade i detta.

1-0 mot Norwich
1-0 mot Burnley är ok, inget mer än så.
3-1 mot tottenham är arsenals största vinst denna höst och det säger absolut inget då tottenham är skit.
0-0 mot brighton. inte heller något att hänga i julgranen.
2-2 mot CP.
3-1 mot aston villa, inte heller något wow då aston suger röv.
2-0 mot leicester är ok
1-0 mot watford

sedan är jag jätte nyfiken på hur det gick med conte vadet?

// PoK
Självklart så har vi även haft tur i vissa matcher... men det ändrar ändå inte på det faktum att The Gunners är på gång, och att vi ser en tydlig ny trend i spelet och så vidare. I går så fick vi 2 mål annulerade, oxå brände Auba en straff. Arsenal dominerade matchen totalt, och sett till matchbilden så borde vi ha vunnit med en 3-4 pinnar över Watford.

När det gäller ”dealen” som jag hade med Dr. Hasch81 ang Conte, så angår det inga andra än bara han och mig själv.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-11-08 kl. 09:53.
Citera
2021-11-08, 12:14
Avslutad
Citat:
Kan nog stämma, enligt pinkun som brukar vara pålitliga så står det mellan två kandidater och bör vara klart till helgen.
Senast redigerad av Rouen 2021-11-08 kl. 12:21.
Citera
2021-11-08, 15:56
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Klopp was always going to be aggrieved with the calls made but he also had a dig at David Moyes' side when he said, "West Ham played really good stuff this season but today it was like the old West Ham with set-pieces."

Lol.

Skulle första målet blåsas av då Klopp säger att Alisson blir dragen i armen?
Citat:
The arm goes against Alisson's arm so how can he catch the ball when someone pulls his arm away?

Såg själv inte matchen och nu tittat på klipp från bägge lagens videor på youtube och jag ser inget, eller är jag blind?

// PoK
Citera
2021-11-08, 16:57
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Såg själv inte matchen och nu tittat på klipp från bägge lagens videor på youtube och jag ser inget, eller är jag blind?
Så fort någon är i närheten av en målvakt i en sådan situation och det blir mål sä lär en manager klaga. Så är det bara. Problemet är som vanligt när det gäller domslut. Nivån för vad som tillåts är inte tillräckligt jämn. Värre saker släpps och det blåses av när det inte borde göras det.
Citera
2021-11-08, 17:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Hur starka tror du/ni att Arsenal kan bli om vi signar Vlahovic, Aouar och kanske även De Ligt?😱
Citera
2021-11-08, 18:06
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Hur starka tror du/ni att Arsenal kan bli om vi signar Vlahovic, Aouar och kanske även De Ligt?😱

Stabil åttondeplats.
Citera
2021-11-08, 18:10
Medlem
Citat:
hmmm kanske en placering 12-14... hehe Nej, jag tror Arsenal kan vara med och kämpa om placering 4-5
Citera
2021-11-08, 18:31
Avslutad
Oh no not Lampard...

https://www.pinkun.com/sport/norwich-city/canaries-ncfc-frank-lampard-dean-smith-linked-8472056
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in