Citat:
Ursprungligen postat av
Slacker-
Erik Elias är trygg i sin manlighet, en av de bästa.
Jag ogillar inte honom, för han har sin egen sångstil, som jag egentligen avskyr. Men din kommentar om hans manlighet kommer att bli en av trådens mest underliga. Värre troll finns inte.