2021-10-08, 22:43
  #865
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Sjukast man hört är när de säger till Daut som misslyckats i varje av sina framträdanden, och dessutom totalslaktade dagens låt, att han skulle kunna göra låten bättre än originalartisten Usher...detta baserat på en halvlyckad första audition. SJUKT!
Citera
2021-10-08, 22:45
  #866
Medlem
Ridnes avatar
1. Birkir 10 av 10
2. Jaqueline
3. Sunny
4. Filip

Resten var rätt kassa ikväll. Sämst var Daut och Lana.
Citera
2021-10-08, 22:46
  #867
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Birkir magisk!
Jaaaa kan bara hålla med. Han är magisk.
Citera
2021-10-08, 22:49
  #868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Karaoke röst men va faan,, du bjöd på en show Lucky Luke👌
Norrlandfjanten, bara en djävla dryg dagslända
Citera
2021-10-08, 22:52
  #869
Medlem
Fredrik är bara skämskudde delux ! Han har potential till att ha talang men sabbar de med att va narcissistisk och motsatsen till ödmjuk. Sen är han mer imitatör än artist. Sorry not sorry ^^
Citera
2021-10-08, 22:52
  #870
Medlem
Pär Westberg visar klassen på rösten.
Citera
2021-10-08, 22:55
  #871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerlilja1566
Fredrik är bara skämskudde delux ! Han har potential till att ha talang men sabbar de med att va narcissistisk och motsatsen till ödmjuk. Sen är han mer imitatör än artist. Sorry not sorry ^^

Håller med! Känns inte som skönt Norrlands-lugn utan mer som nonchalans. Det blir inte så charmigt.
Citera
2021-10-08, 22:55
  #872
Medlem
Pär var ju den enda som inte sjöng falskt idag.
Citera
2021-10-08, 22:55
  #873
Avslutad
Varför ska Pär ut när det finns alla andra sopor att rösta på?
Citera
2021-10-08, 22:55
  #874
Medlem
DyslexiKungens avatar
Amen får nog livbojen om det skulle krisa sig för Sverige👌
Citera
2021-10-08, 22:58
  #875
Medlem
baggebo1s avatar
Pär som sagt en av de bästa sångarna. Idag kanske den bästa insatsen av alla. Folket gillar karaktärer och typer, inte så mycket sångare. Det vore intressant att se ett program där bara de som kunde musik fick bestämma.
Citera
2021-10-08, 22:58
  #876
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Amen får nog livbojen om det skulle krisa sig för Sverige👌

Japp de sparar bojen till Amena eller Daut...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in