Sjukast man hört är när de säger till Daut som misslyckats i varje av sina framträdanden, och dessutom totalslaktade dagens låt, att han skulle kunna göra låten bättre än originalartisten Usher...detta baserat på en halvlyckad första audition. SJUKT!
Fredrik är bara skämskudde delux ! Han har potential till att ha talang men sabbar de med att va narcissistisk och motsatsen till ödmjuk. Sen är han mer imitatör än artist. Sorry not sorry ^^
Fredrik är bara skämskudde delux ! Han har potential till att ha talang men sabbar de med att va narcissistisk och motsatsen till ödmjuk. Sen är han mer imitatör än artist. Sorry not sorry ^^
Håller med! Känns inte som skönt Norrlands-lugn utan mer som nonchalans. Det blir inte så charmigt.
Pär som sagt en av de bästa sångarna. Idag kanske den bästa insatsen av alla. Folket gillar karaktärer och typer, inte så mycket sångare. Det vore intressant att se ett program där bara de som kunde musik fick bestämma.