Jackie får gärna vinna. Hon är den enda som är en fullfjädrad artist; hon totalt äger scenen med rörelse och hela kitet, samt har en fulländad sångröst.
Fruktansvärd förebild för unga tjejer, det är ok att vara lat o vräka i sig mat och onyttigheter.
Vad blir följden, diabetes, hjärt o kärlsjukdomar andra hälsorelaterade problem som kostar samhället miljarder. 👎🏻
Historian i Sverige är att det har stulits en hel del, begåtts en hel del åldringsbrott, inte skickats barn till skolan trots skolplikt, och sist men inte minst giftemål av barn och egna domstolar.
Men annars finns det mycket bra med romsk historia. T ex filmen Svart katt - Vit katt. Sen kommer jag inte på nåt mer bra.
Att hela Idol-publiken gav honom stående ovationer är rätt skrämmande.
Jackie ger show men det är förbannat skrikigt och skränigt.
Att hon krälar på golvet och har två plommon till skinkor, gör att ni incels här på Flashback blir helt till er i byxan samtidigt som ni glömmer bort hur ni avskyr exempelvis Tusse för hans hudfärg.
Dubbelmoralen är lika dubbel som Anis Fetinas dubbelhakor här.
Äntligen är skiten över. Ses igen om 1 vecka!
Jag har absolut inget emot Daut. Han har försökt göra sitt bästa samt betett sig respektfullt hela vägen. Det är jurryn som ska få en brasklapp för detta.
Jag har absolut inget emot Daut. Han har försökt göra sitt bästa samt betett sig respektfullt hela vägen. Det är jurryn som ska få en brasklapp för detta.
Jackie ger show men det är förbannat skrikigt och skränigt.
Att hon krälar på golvet och har två plommon till skinkor, gör att ni incels här på Flashback blir helt till er i byxan samtidigt som ni glömmer bort hur ni avskyr exempelvis Tusse för hans hudfärg.
Dubbelmoralen är lika dubbel som Anis Fetinas dubbelhakor här.
Äntligen är skiten över. Ses igen om 1 vecka!
Passade på att sätta på frugan i soffan samtidigt som Jackie gjorde sitt framträdande. Ett litet öga åt henne och jag kom gott!
Godnatt 😴