2021-11-02, 11:20
Medlem
EmelieNorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ni är roliga. Men när Facebook & Google ligger nere då jäklar.

Vem bryr sig om Facebook? Inte jag, i alla fall. Netflix funkade. Youtube funkade. DisneyPlus funkade. Wikipedia funkade. Omni funkade. 112 och 1177 funkade. Aftonhoran funkade (om detta är bra eller dåligt vill jag dock låta vara öppet). Hmm... Flashback funkade också. Spotify med. MIN internetbank funkade, alla pengar är kvar. jag kunde betala med kort. Det var nog egentligen inte speciellt mycket som inte funkade eller?
Citera
2021-11-02, 11:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmelieNorr
Vem bryr sig om Facebook? Inte jag, i alla fall. Netflix funkade. Youtube funkade. DisneyPlus funkade. Wikipedia funkade. Omni funkade. 112 och 1177 funkade. Aftonhoran funkade (om detta är bra eller dåligt vill jag dock låta vara öppet). Hmm... Flashback funkade också. Spotify med. MIN internetbank funkade, alla pengar är kvar. jag kunde betala med kort. Det var nog egentligen inte speciellt mycket som inte funkade eller?
Nä håller med dig om det, jag märkte inget heller.

Ps bra att du håller dig undan Facebook.
Citera
2021-11-02, 12:23
Medlem
Det går inte att logga in på Facebook appen kraschar
Citera
2021-11-02, 12:54
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ni är roliga. Men när Facebook & Google ligger nere då jäklar..

Hela internet? Låter konstigt. Testat starta om routern?
Det var inte hos mig felet låg. Är Telenor som har hand om nätet. Startade om routern men har fortfarande ingen kontakt med omvärlden.

Skriver detta från min mobil som går på Telias mobilnät.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Det går inte att logga in på Facebook appen kraschar
Testa att starta om mobilen eller datorn. Funkade på min mobil när Facebook klagade på att det inte gick att logga in.
Citera
2021-11-02, 12:58
Medlem
Freddyfishs avatar
Ingen nyhet att internet ligger nere med Bahnhof - nertid ingår faktiskt i priset
Citera
2021-11-02, 13:48
Medlem
SirAssMonkeys avatar
För mig funkar det att söka på google men slår jag över till google bilder för bildsök blir det stopp.
Citera
2021-11-02, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddyfish
Ingen nyhet att internet ligger nere med Bahnhof - nertid ingår faktiskt i priset

Vad menar du? Enda gångerna jag haft nertid är om det är elavbrott i hela staden jag bor i. Annars har dom levererat 250/100 stabilt i 10 år. Inte en enda oförutsedd downtime i princip.
Citera
2021-11-02, 15:41
Medlem
Dags för beoendecentrum eller harakiri för somliga
Citera
2021-11-02, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddyfish

Har inte haft en minut nertid med Bahnhof på 7 år.
Citera
2021-11-02, 17:58
Medlem
Jag märkte inga driftstörningar heller. Allt funkade som vanligt Försökte t.o.m. logga in på Swedbank trots jag inte använder denna bank, och det fungerade.
Citera
2021-11-02, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Då blir det kanske jobbigt för alla icke-familjer.. och även för dem... LOL

Annars kan man väll kolla någon video med anal xanax larsson
Citera
2021-11-02, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Jag märkte inga driftstörningar heller. Allt funkade som vanligt Försökte t.o.m. logga in på Swedbank trots jag inte använder denna bank, och det fungerade.

Kanske beror på att tråden är från juni 2021
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in