2021-06-23, 21:19
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Dumheter. Finns gott om våldsmän med hög IQ.

"När argumenten tryter tar nävarna vid" heter det.
Nu känner jag tyvärr många fler våldsmän än dig, utan tvekan. Jag vet bara en av dem som kan räknas in bland, inte hög, men över normalen.
Kvinnoboxarna är totala idioter allihop, alt. fyllon.
Citera
2021-06-23, 21:24
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Man behöver inte vara dum för att man har psykisk ohälsa. Det är en fråga om attityder till våld, helt enkelt.
Riktigt men oavsett så är de som inte inser att man inte ska skada någon idioter. Man bahandlar andra som man själv vill bli behandlad.
Citera
2021-06-24, 03:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Nu känner jag tyvärr många fler våldsmän än dig, utan tvekan. Jag vet bara en av dem som kan räknas in bland, inte hög, men över normalen.
Kvinnoboxarna är totala idioter allihop, alt. fyllon.

Ok, så är det nog. Men, om vi går utanför den egna 'empiriska forskningen' så finns det faktiskt en inte helt oansenlig del av våldsamma partners som lider av psykisk ohälsa, alkoholism eller liknande som HAR hög IQ och kan bli våldsamma. Sen så har varken du eller jag definierat vad 'hög' IQ är..

Vad gäller "kvinnoboxare" så är min åsikt att alla har rätt att slå tillbaka, med vilken kraft du vill. Det gäller givetvis inte mot barn eller förståndshandikappade..

Om du inte vill ha en box på näsan, ge fan i att slå boxaren till att börja med. Ingen har rätt att boxa på någon annan när de känner för det.
Citera
2021-06-24, 05:13
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ok, så är det nog. Men, om vi går utanför den egna 'empiriska forskningen' så finns det faktiskt en inte helt oansenlig del av våldsamma partners som lider av psykisk ohälsa, alkoholism eller liknande som HAR hög IQ och kan bli våldsamma. Sen så har varken du eller jag definierat vad 'hög' IQ är..

Vad gäller "kvinnoboxare" så är min åsikt att alla har rätt att slå tillbaka, med vilken kraft du vill. Det gäller givetvis inte mot barn eller förståndshandikappade..

Om du inte vill ha en box på näsan, ge fan i att slå boxaren till att börja med. Ingen har rätt att boxa på någon annan när de känner för det.
Man slår inte någon inte alls. Om man dessutom inte kan försvara sig mot en kvinna utan våld är man en vasall. Intelligens och våld går inte hand i hand.
Citera
2021-06-24, 05:47
Avslutad
Citat:
Man slår inte någon inte alls.
Alltid vända andra kinden till alltså? ..lycka till med det i livet. Hoppas du inte har / kommer få barn som behöver skydd (med våld om så krävs).

Citat:
Om man dessutom inte kan försvara sig mot en kvinna utan våld är man en vasall.
Om hon kommer svingandes med en kniv eller yxa i högsta hugg.., blåser du såpbubblor på henne då?

Citat:
Intelligens och våld går inte hand i hand.
Jaså? Hur tror du militär, flotta och flygvapen skyddar sina medborgare när attacken kommer? Med dina såpbubblor??

..jävla svammelputte. Bara floskler. ..du måste helt säkert vara en kvinna.
Citera
2021-06-24, 06:12
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Alltid vända andra kinden till alltså? ..lycka till med det i livet. Hoppas du inte har / kommer få barn som behöver skydd (med våld om så krävs).

Om hon kommer svingandes med en kniv eller yxa i högsta hugg.., blåser du såpbubblor på henne då?

Jaså? Hur tror du militär, flotta och flygvapen skyddar sina medborgare när attacken kommer? Med dina såpbubblor??

..jävla svammelputte. Bara floskler. ..du måste helt säkert vara en kvinna.
Idiot. Du är en feg kvinnoboxare. Visste det från första ord. Jag är man och jag har levt ett MYCKET hårt liv med människor som beordrar död utan tvekan för familjens skull. Tror du att de som utför ett våldsbrott är kloka människor? Att inte kunna försvara sig mot en kvinna utan våld är svagt och extremt ointelligent. Du förstår väl att om man har suttit ca. 14år på kumlas säkerhetsavd. så är man vuxen... till och med lite äldre. Med den bakgrundskunskapen om mig så kan du nog se själv att en kvinnoboxare som dig inte är värd ett skit i mina eller mina medhjälpares ögon oavsett vad du säger eller gör. Du är bara hårfint bättre än en pedofil.
Citera
2021-06-24, 06:17
Avslutad
Citat:
Idiot. Du är en feg kvinnoboxare. Visste det från första ord. Jag är man och jag har levt ett MYCKET hårt liv med människor som beordrar död utan tvekan för familjens skull. Tror du att de som utför ett våldsbrott är kloka människor? Att inte kunna försvara sig mot en kvinna utan våld är svagt och extremt ointelligent. Du förstår väl att om man har suttit ca. 14år på kumlas säkerhetsavd. så är man vuxen... till och med lite äldre. Med den bakgrundskunskapen om mig så kan du nog se själv att en kvinnoboxare som dig inte är värd ett skit i mina eller mina medhjälpares ögon oavsett vad du säger eller gör. Du är bara hårfint bättre än en pedofil.

Hahahaha! ..du kastar in pedofil med?!?

Du vet ingenting och du (eller dina 'medhjälpare'?!?) är inga som har suttit 14 år på Kumlas säkerhetsavdelning. Du är antingen en kvinna som fejkar eller en pundartyp.

..clown.
Citera
2021-06-24, 06:21
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Hahahaha! ..du kastar in pedofil med?!?

Du vet ingenting och du (eller dina 'medhjälpare'?!?) är inga som har suttit 14 år på Kumlas säkerhetsavdelning. Du är antingen en kvinna som fejkar eller en pundartyp.

..clown.
Kvinnoboxare. Sa det ju!
Citera
2021-06-24, 08:48
Medlem
Citat:
Kvinnoboxare. Sa det ju!

Jag tar, "vad är en femenist för 500kr"

-Vad är, en skräp människa, pundare och barnmördare som ska tala om för andra hur god och okunniga de är....
Citera
2021-06-24, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Jag tar, "vad är en femenist för 500kr"

-Vad är, en skräp människa, pundare och barnmördare som ska tala om för andra hur god och okunniga de är....

Ja, limsniffarn övertygar inte särskilt mycket i sin iver att framstå som god.

..det börjar dyka upp en del underligt folk här på feministforat på sistone. Är det ny taktik eller dödsrycket från feminizterna här?
Citera
2021-06-24, 09:36
Medlem
Citat:
Ja, limsniffarn övertygar inte särskilt mycket i sin iver att framstå som god.

..det börjar dyka upp en del underligt folk här på feministforat på sistone. Är det ny taktik eller dödsrycket från feminizterna här?

Tycker det är same same, blandade diagnoser= blandade utfall snarare
Citera
2021-06-24, 10:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Tycker det är same same, blandade diagnoser= blandade utfall snarare

Du har rätt.

Nåväl, vi har ju trots allt stoppat ner tårna frivilligt så det är bara att beta av dem en efter en..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in