2021-10-04, 18:56
Medlem
Roidberts avatar
Du får väl skylla dig själv när du hotar med att göra slut sådär. Inte orimligt att han har sex med någon annan då
Citera
2021-10-04, 19:00
Medlem
Triremers avatar
Du är 25 år och som kvinna är du i den ålder då du troligtvis är som mest eftertraktad. Vad skulle hända om du var ihop med en knarkande alkis på sikt som ligger med andra så fort det stormar?
Det verkar ju inte vara någon bra idé minst sagt.

Det finns andra bra killar där ute. Jag vet att ni klickad och haft det kul ihop men som partner låter han inte som en hit.

Att du inte orkar träffa honom kan jag förstå att han tolkar som att det tog slut. Försökte han ens få dig på andra tankar?
Citera
2021-10-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Du får väl skylla dig själv när du hotar med att göra slut sådär. Inte orimligt att han har sex med någon annan då

Precis, många söker närhet direkt när förhållande tar slut. För man känner sig ensam och nere i den situationen, och då söker man bekräftelse hos andra.

Folk har sex av olika orsaker, att man har känslor för den andra(man ligger med) behöver det absolut inte vara.
Citera
2021-10-04, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jedlouia
Hej Flashbackare! Detta är min första tråd någonsin. Jag träffade en kille i början av februari (han snart 27 och jag 25) och sedan dess har jag varit hos honom i princip varje dag och för cirka en månad sedan blev vi tillsammans.

Killen jag träffar dricker väldigt mycket på helger (samt även knarkar ofta) och när jag sedan fick en depression blev det för mycket för mig. Jag skrev då att jag inte orkade träffa honom mer och han trodde att jag hade gjort slut.

Dagen efter fick jag veta av honom att han hade hånglat med en annan tjej. Sedan fick jag reda på efter ett tag av honom att han tagit henne på brösten och att de hade gjort det i sängen. Sedan fick jag nu reda på av tjejen att hon hade sugit av honom och att de sedan låg. Han erkände det förstnämnda men påstod att han inte kunde få in den på grund av att han knarkat men att han annars hade gjort det och att han gjorde allt detta eftersom han var arg och trodde han hade blivit dumpad.

Hur ska jag kunna lita på honom igen? Och vad ska jag i så fall kräva? Förutom våra olika livsstilar så är han annars den roligaste killen jag vet och är så snäll och han pussar på mig varje morgon. Älskar han mig ens när han gör såhär?
Snälla hjälp mig och var inte för hårda!

Sådär går det när man gör slut bara för o se vad man "betyder för den andra"..

Dock tror jag inte att det hade spelat någon roll. Han är en alkis som verkar hålla på o droga.. Då spelar det nog ingen roll om ni är tillsammans eller inte, utan han kommer nog fortsätta att hålla på sådär.
Citera
2021-10-06, 20:05
Medlem
styckets avatar
Säger man att man inte vill träffa någon mer så innebär ju det att man inte vill träffa någon öht.

Sa du det dumpade du ju honom regelrätt.

Ångrade du dig i efterhand eller skrev du bara fel?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in